AnonymBruker Skrevet 26. mai 2020 #1 Skrevet 26. mai 2020 Noen som har erfaring med laserbehandling hårfjerning? Ble du kvitt hårene for godt? Hva slags pris var det? Og var du på klinikk eller fungerte noen av hjemmeaparatene? Anonymkode: a48fd...115
Den røde fare Skrevet 26. mai 2020 #2 Skrevet 26. mai 2020 Jeg bruker en krem beregnet på ansikt, funker veldig bra😍 Men det må du jo ta ved behov, du er kanskje ute etter permanent? 1
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2020 #3 Skrevet 26. mai 2020 5 minutter siden, Den røde fare skrev: Jeg bruker en krem beregnet på ansikt, funker veldig bra😍 Men det må du jo ta ved behov, du er kanskje ute etter permanent? Hvilke krem er dette? Hadde vært fint med noe permanent (selv om laser sies å ikke være permanent), men det jeg er redd for er at om håret fjernes så vil hårene bli lengre når de gror ut igjen blant annet? 😮 Anonymkode: a48fd...115
Den røde fare Skrevet 26. mai 2020 #4 Skrevet 26. mai 2020 Ikke merka noe til det, det kan gå litt tid mellom hver gang jeg gjør der, og da er det som vanlig igjen😅 skal finne link💪🏻 1
Den røde fare Skrevet 26. mai 2020 #5 Skrevet 26. mai 2020 https://www.kicks.no/hudpleie/kroppspleie/harfjerning/gentle-hair-remover-face Holder også lenge med den tuba, og meget bra resultat 😊 1
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2020 #6 Skrevet 26. mai 2020 1 minutt siden, Den røde fare skrev: https://www.kicks.no/hudpleie/kroppspleie/harfjerning/gentle-hair-remover-face Holder også lenge med den tuba, og meget bra resultat 😊 Takk! Anonymkode: a48fd...115
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2020 #7 Skrevet 26. mai 2020 1 minutt siden, Den røde fare skrev: https://www.kicks.no/hudpleie/kroppspleie/harfjerning/gentle-hair-remover-face Holder også lenge med den tuba, og meget bra resultat 😊 Bruker du den kun på overleppa, eller på resten av ansiktet også? Ved kinnet osv? Anonymkode: a48fd...115
Den røde fare Skrevet 26. mai 2020 #8 Skrevet 26. mai 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Bruker du den kun på overleppa, eller på resten av ansiktet også? Ved kinnet osv? Anonymkode: a48fd...115 Jeg tar den på kinn og hake, og litt i panna😊 1
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2020 #9 Skrevet 26. mai 2020 Jeg bruker epilator, og synes det fungerer veldig bra. Har vurdert laser, men hårene er ikke så mørke og synlige egentlig, så vet ikke om det er litt bortkasta penger. Anonymkode: a5676...668 1
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2020 #10 Skrevet 26. mai 2020 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvilke krem er dette? Hadde vært fint med noe permanent (selv om laser sies å ikke være permanent), men det jeg er redd for er at om håret fjernes så vil hårene bli lengre når de gror ut igjen blant annet? 😮 Anonymkode: a48fd...115 Dette er en myte. De blir verken tykkere eller lengre når de vokser ut igjen. Anonymkode: a0ff2...44b 2
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2020 #11 Skrevet 26. mai 2020 Får dekket laser av det offentlige, tar det på sykehuset. Hatt sikkert 10 behandlinger, inkl en del på privatklinikk, men føler ikke det fungerer. Har PCOS, så klarer nok ikke kjempe mot hormonene. Det finnes en krem som holder hår borte så lenge du bruker kremen, den heter Vaniqa og fås på resept. Fikk aldri begynt skikkelig før jeg ble gravid, men hudlege på sykehuset sa den fungerer. Anonymkode: a5b1c...ead
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå