Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det noen som vet om en dusjsåpe/rens som fjerner kviser/akne på ryggen?

Anonymkode: 30a2a...be7

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ingen som vet om en rens eller dusjsåpe for dette?

AnonymBruker
Skrevet

Er det kun på ryggen du har kviser, og hvor stort er problemet? Er det hormonelt eller kan det være andre faktorer som balsam/svette/tette plagg? Man kan vel bruke samme type rens på ryggen som man ville gjort i ansiktet. F.eks en rens med salisylsyre som kan regulere talgproduksjonen. Jeg har noen kviser her og der som dukker opp på ryggen og jeg bruker bare å spot behandle med Basiron krem.

Anonymkode: e1e16...f3d

AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det kun på ryggen du har kviser, og hvor stort er problemet? Er det hormonelt eller kan det være andre faktorer som balsam/svette/tette plagg? Man kan vel bruke samme type rens på ryggen som man ville gjort i ansiktet. F.eks en rens med salisylsyre som kan regulere talgproduksjonen. Jeg har noen kviser her og der som dukker opp på ryggen og jeg bruker bare å spot behandle med Basiron krem.

Jeg har litt på hake også. Har prøvd basiron, det har null effekt. Har alltid noen på ryggen snakk om kanskje 8. Men så er jo arrene mange fler. 

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har litt på hake også. Har prøvd basiron, det har null effekt. Har alltid noen på ryggen snakk om kanskje 8. Men så er jo arrene mange fler. 

Er i 30 årene.

AnonymBruker
Skrevet

Ok, hvis det er dype vonde kviser som etterlater arr, så burde du kanskje oppsøkt hudlege eller prøvd å få hormonene mer i balanse.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ok, hvis det er dype vonde kviser som etterlater arr, så burde du kanskje oppsøkt hudlege eller prøvd å få hormonene mer i balanse.

Hvordan prøver man å få hormonene i balanse?🤔

AnonymBruker
Skrevet

Basiron wash hjalp for min del når jeg hadde kviser på rumpa etter graviditeten 🤭

Anonymkode: 7e705...84f

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Basiron wash hjalp for min del når jeg hadde kviser på rumpa etter graviditeten 🤭

Anonymkode: 7e705...84f

Er den bedre enn kremen? For den gjorde ikke en d... dessverre. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...