Gå til innhold

Voksenhotell med spa i Norge

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skulle til utlandet og pleie forholdet med mannen, uten egne eller andres barn. Hadde bestilt oss noen dager på hotell hvor barn ikke er tillatt og med spa og svømmebasseng.

Dette ble jo selvfølgelig avlyst. Finnes det noe tilsvarende i Norge? Må være barnefritt.

Anonymkode: 95382...b95

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

The Thief

Anonymkode: f5a9c...19e

AnonymBruker
Skrevet

See The Thief tilbyr barneseng og barnepass, så er nok ikke det vi ser etter.

AnonymBruker
Skrevet

Solstrand Hotell på Os utenfor Bergen. Hotellet har ikke barneforbud, men spa og velværeavdelingen har 18 års grense. 

Hotell Alexandra i Loen er også et helt amazing hotell, ikke barnefritt, men spaavdelingen har 18 års grense. Hadde definitivt reist hit, det er et helt fantastisk hotell. Deilig spa, god mat, flotte turområder, hyggelig betjening, altan på rommene og fine rom. 

Anonymkode: 5e8dc...187

AnonymBruker
Skrevet

Britannia i Trondheim. Relativt nyåpnet og litt ekstra luksus i alle ledd.

Ikke garantert barnefritt, men det er ikke et hotell mange tar med mange barn på.

Velværeavdelingen har tilgang for barn i noen timer hver formiddag, ellers er det 13-årsgrense (tror jeg)

Anonymkode: f535c...ccc

AnonymBruker
Skrevet

Har så dårlig erfaring med hoteller som ikke er barnefrie men har spa, ofte har det likevel dukket opp barn i bassenget eller full barnefest i restauranten. Derfor vi legger slike turer til utlandet 🙈

Så forøvrig at Britannia skal kjøre kampanje for å få barnefamilier dit i år... Bor i Trondheim også, så det er litt greit å komme seg bort fra byen.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har aldri møtt på barn i SPA avdelingen til the Thief, the Well, Alexandria i Loen (voksenavdelingen) eller Solstrand Bad. Vil likevel ikke anbefale Alexandria, på buffeten kryr det av unger og barnefamilier. Men helt barnefrie hoteller tror jeg ikke finnes - ville imidlertid satset på the Thief, der kan jeg ikke huske å ha sett barn på frokosten en gang. 

Har undersøkt muligheten selv i disse dager, men alt av SPA avdelinger er fortsatt stengt, selv om enkelte hoteller har gjenåpnet. 

Anonymkode: d9055...17e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...