Klara92 Skrevet 26. mai 2020 #1 Skrevet 26. mai 2020 (endret) Har søkt på et ``årstudium`` til høsten med ekstremt høyt snitt. Ønsker bare å gå dette ene året. Men det har seg sånn at det er lavere snitt for å komme inn på ``bacheloren`` på dette studiet. Akkurat samme studie. Om jeg kun kommer inn på baceloren, og bare går 1 år, vil dette året likestilles med et årstudium? Føler det blir å se dårlig ut at jeg kun har gått et år av en bachelor og sluttet, ist tatt årsstudiet. Det er snakk om et økonomistudie. Noen som har tanker rundt dette? Endret 26. mai 2020 av Klara92
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2020 #2 Skrevet 26. mai 2020 Send mail til skolen. Jeg tenker at det burde da gå fint så lenge det er samme løp Anonymkode: fe9de...774
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2020 #3 Skrevet 26. mai 2020 Jeg gikk et slik årsstudium ved OsloMet, og der var de temmelig strikse på at de som var tatt opp til bachelorstudiet ikke kunne regne med å få omgjort førsteåret til årsstudium, selv om det var klin likt. De ville ikke at det skulle være en snarvei inn på årsstudiet, og de ville forebygge frafall fra bachelorstudiet. Hvor strenge de var når alt kom til alt vet jeg ikke, for da jeg tok studiet var det ingen av bachelorstudentene som spurte. Motsatt vei, derimot, var ikke noe problem. Med ferdig årsstudium kunne man søke bachelorstudiet og begynne rett i andreåret. Anonymkode: ab7f4...5c5
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2020 #4 Skrevet 26. mai 2020 På mitt bachelorprogram ved UiB så skilte førsteåret seg fra årsstudium ved at vi måtte ha ex.phil og ex.fac, mens årsstudium trengte ikke det. Anonymkode: 6bc73...d85
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå