AnonymBruker Skrevet 26. mai 2020 #1 Skrevet 26. mai 2020 Nå klarer jeg snart ikke mer av jobben min. Jeg våkner opp dårlig hver dag, og gruer meg hele døgnet pga presset jeg har på meg der. Orker ikke å gjør noe annet enn jobb for øyeblikket og legger meg til å sove når arbeidsdagen er over. Har begynt å søke andre jobber men så langt ikke fått napp noen steder, jeg har heller ikke økonomi til å plutselig slutte uten en annen jobb. Begynner omtrent å gråte bare med tanken på en ny arbeidsdag i morgen. Jeg har heller ikke samvittighet for å spørre om mindre oppgaver/ansvar da jeg vet at mine kollegaer har akkurat like mye som meg eller mer. Anonymkode: e007a...b94
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2020 #2 Skrevet 26. mai 2020 Hva jobber du som? Jeg hadde sykemeldt meg hvis jeg var deg det er ikke bra for psyken å ha det slik i lengden Anonymkode: 414cd...ec3 1
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2020 #3 Skrevet 26. mai 2020 16 minutter siden, AnonymBruker said: Hva jobber du som? Jeg hadde sykemeldt meg hvis jeg var deg det er ikke bra for psyken å ha det slik i lengden Anonymkode: 414cd...ec3 Ønsker gjerne å være så anonym som mulig, så ønsker ikke å utdype hva jeg jobber med. Ja, ønsket er stort om å sykemelde seg men det tærer litt på samvittigheten, og redd legen ikke tar meg på alvor. Anonymkode: e007a...b94
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2020 #4 Skrevet 27. mai 2020 Er du ny i jobben? Med erfaring kommer det lettere å ha mange arbeidsoppgaver. Kanskje du skal be om mer opplæring? Eller annen tilrettelegging for en periode. Det er viktig at du sier ifra til lederen din hvordan du har det for at denne skal kunne hjelpe deg. Du gjør jo heller ikke en god jobb sånn du holder på nå (antar jeg), og det vil en god leder ønske, og dermed legge til rette for at du skal kunne gjøre. Jeg hadde ikke sykemeldt meg uten å ha snakket med sjefen min. En leders jobb er å få det beste ut av sine ansatte for å nå fremtidige mål. Men da må du gi lederen din muligheten til det. Ta gjerne med deg tillitsvalgt i møte med leder. Anonymkode: b8db3...045 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå