Gjest messengerboy Skrevet 28. juni 2005 #1 Skrevet 28. juni 2005 Jeg lurer på hvorfor man får en slik spesiel god følelse når en omgås enkelte mennesker. Ble kjent med ei veldig spesiell jente for ca. et år siden. Før dette hadde jeg kun sett henne en gang før, men husket godt denne ene gangen snart da for et år siden også. Har tenkt mye på hvorfor får hun meg til å føle meg så vel i hennes selskap. Tror ikke at det er snakk om at jeg har noen følelser for henne, selv om det kanskje har vært en pitteliten "småforelskelse" inne i bildet for en tid tilbake. Vi har snakket ut om dette, og mener at vi er ferdige med det. :oops: Dette er ikke noe problem for meg (eller henne tror jeg), og vi kan snakke om absolutt det meste, både løst og fast, morro og alvor. Det er merkelig dette med relasjoner, og hvor fantastisk godt en kan gå overens med enkelte. Det er jo slik at jeg ser frem til hver gang vi skal treffes. Nå er det dessverre slik at vi treffes for sjeldent, men når vi treffes er vi "helt på nett" fra første sekund. Når jeg da vet at venner "ikke vokser på trær" så sier jeg til meg selv, "du er sannelig heldig som har fått deg en slik fantastisk flott venn" :-) Så hadde hun vært her nå skulle jeg sagt dette til henne,gitt henne en kjempe stor spesialklem og sagt til henne hvor utrolig glad jeg er i henne Så jeg skal ta godt vare på henne, for slike har jeg ikke råd til å miste
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå