Gjest Hippopotamus Skrevet 28. juni 2005 #1 Skrevet 28. juni 2005 Hvem gikk ut i går? Jeg gikk glipp av siste halvdelen...
Rosenrød Skrevet 28. juni 2005 #2 Skrevet 28. juni 2005 Elizabeth gikk ut, hun var skikkelig dårlig som prosjektleder...
Gjest Gjest Skrevet 4. august 2005 #3 Skrevet 4. august 2005 Kan noen oppdatere meg på hvem som gikk ut de 2 siste gangene - dvs. 1 aug og 25 juli. Vil ikke søke for mye på nett da jeg ikke vil risikere å få vite hvem vinneren er :-)
punkyB Skrevet 4. august 2005 #4 Skrevet 4. august 2005 Kan noen oppdatere meg på hvem som gikk ut de 2 siste gangene - dvs. 1 aug og 25 juli. Vil ikke søke for mye på nett da jeg ikke vil risikere å få vite hvem vinneren er :-) ← Meg som spør om dette
philippa starck Skrevet 4. august 2005 #5 Skrevet 4. august 2005 Husker ikke hva han heter, men han yngste av dem (han som var med i debattgruppen på skolen sin.) Slitsom type!
punkyB Skrevet 4. august 2005 #6 Skrevet 4. august 2005 Husker ikke hva han heter, men han yngste av dem (han som var med i debattgruppen på skolen sin.) Slitsom type! ← Enig i at han var slitsom - takk for svar!! :-) Nå er jeg 2 uker på etterskudd - så jeg lurer litt på den 2. også
iviking Skrevet 6. august 2005 #7 Skrevet 6. august 2005 de kommer i reprise på tv norge i morgen eller på mandag tror jeg
MiniMjau Skrevet 8. august 2005 #8 Skrevet 8. august 2005 Jeg får ikke med meg episoden i kveld, men i kveld er det en sånn oppsummeringsepisode-ting...så det er vel kanskje ikke så farlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå