Gå til innhold

Føler dere dårlig samvittighet når dere er ute med dama og ser en annen hot dame? Hva tenker dere da? Hva gjør dere? Lettkledd sexy dame

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

?

Anonymkode: 570b5...d28

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hva jeg gjør? Jeg beundrer på avstand, holder kjeft, tenker på hvor heldig jeg er som har dama mi og at jeg ikke vil bytte hu ut uansett hvor lettkledd og sexy en vilt fremmed er. Er da vel ikke så mye å gjøre? Er vel ingen som går sporens på nærmeste toalett og tar seg en håndjager, og de færreste tar vel kontakt med frøkna mens dama er der uansett. Dårlig samvittighet har jeg heller ikke. Både jeg og dama har øyne, vi er da fullstendig klar over at det finnes andre attraktive mennesker rundt oss.

Anonymkode: a321c...47b

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Tenker lettkledd pen dame ett sekund også fortsetter jeg med livet mitt med dama. 

Anonymkode: 5566a...b15

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva jeg gjør? Jeg beundrer på avstand, holder kjeft, tenker på hvor heldig jeg er som har dama mi og at jeg ikke vil bytte hu ut uansett hvor lettkledd og sexy en vilt fremmed er. Er da vel ikke så mye å gjøre? Er vel ingen som går sporens på nærmeste toalett og tar seg en håndjager, og de færreste tar vel kontakt med frøkna mens dama er der uansett. Dårlig samvittighet har jeg heller ikke. Både jeg og dama har øyne, vi er da fullstendig klar over at det finnes andre attraktive mennesker rundt oss.

Anonymkode: a321c...47b

Punktum for samtalen det her. Du kan likegodt spørre damer, ts. Beundrer på avstand, unngår å snu meg eller stirre for mye, holder kjeft og glemmer fyren etter noen få sekunder. Og nei  - ingen dårlig samvittighet. Regner med han gjør det samme.

Anonymkode: dd13f...bf5

AnonymBruker
Skrevet

jeg ville sett dama mi i øynene og nikket i retningen av den hotte, så fikk hun bedømme. Kanskje vi begge likte henne.

Anonymkode: 46a8c...b57

• Liker 1
Skrevet

Jeg titter selvfølgelig. Ser på henne som det er en bil eller et bilde. En illusjon kan man ikke elske, men man kan elske å se på den som en illusjon.

Sammen med dama mi vet jeg hva jeg har, men illusjonen vet jeg ikke hva jeg får. ;)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er dame. Hvis jeg ser en hot mann, så får jeg ikke dårlig samvittighet. Hvorfor skulle jeg det? Jeg har ikke gjort noe galt!

Anonymkode: 0a457...779

Skrevet

Merkelig spørsmål. Ville du helst sperret mannen inne? Eller at damene skulle dekke til hår og ankler? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...