AnonymBruker Skrevet 26. mai 2020 #1 Skrevet 26. mai 2020 Hvor god effekt gav det og på hva? Hvor ofte må man ta det? Hvor mye koster det? Kan du anbefale et sted i Oslo dersom du tok det der? Anonymkode: e7e82...e00
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2020 #2 Skrevet 26. mai 2020 Når jeg søker på dette kommer det opp så mye, jeg tenker på sånn nålebehandling i ansiktet på salong som skal stimulere til cellefornyelse. Der vel det som heter microneedling? Men ser priser fra bare noen hundre kr, det koster vel rundt 5000 pr gang? Har hørt man må ta det 2-3 ganger i året for effekt/vedvarende resultat? Anonymkode: e7e82...e00
totes_mc Skrevet 28. mai 2020 #4 Skrevet 28. mai 2020 Jeg har snart tatt microneedling en gang i måneden i ett år. I utgangspunktet var 6 ganger planen, men jeg har blitt såpass fornøyd med resultatet at jeg kommer til å fortsette en stund til. Hvor mange ganger du bør ta microneedling kommer an på huden din og hvilket resultat du er ute etter. Dette snakker du med hudpleieren om. Jeg er superfornøyd med Oslo Hudpleieklinikk på Majorstua. Der koster det 2500 kr per gang.
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2020 #5 Skrevet 28. mai 2020 22 minutter siden, totes_mc skrev: Jeg har snart tatt microneedling en gang i måneden i ett år. I utgangspunktet var 6 ganger planen, men jeg har blitt såpass fornøyd med resultatet at jeg kommer til å fortsette en stund til. Hvor mange ganger du bør ta microneedling kommer an på huden din og hvilket resultat du er ute etter. Dette snakker du med hudpleieren om. Jeg er superfornøyd med Oslo Hudpleieklinikk på Majorstua. Der koster det 2500 kr per gang. Tusen takk for svar! Har aldri hørt om at man kan ta det hver måned, er det spesielle grunner til at du tar så ofte? Får man virkelig "yngre" hud? Og kan man ta det som en kur, eller må det vedlikeholdes for å ha noe effekt? Anonymkode: e7e82...e00
totes_mc Skrevet 28. mai 2020 #6 Skrevet 28. mai 2020 (endret) 52 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tusen takk for svar! Har aldri hørt om at man kan ta det hver måned, er det spesielle grunner til at du tar så ofte? Får man virkelig "yngre" hud? Og kan man ta det som en kur, eller må det vedlikeholdes for å ha noe effekt? Anonymkode: e7e82...e00 Jeg tok det hver måned i et halvt år fordi det skulle være en behandling. Huden min har blitt mye jevnere, så det at jeg fortsetter nå er fordi jeg fortsatt har noen porer og arr microneedling kan hjelpe med. (Av og til bytter jeg også ut microneedling med en hydrafacial.) Hudpleieren min fortalte om en annen kunde som også tok microneedling en gang i måneden for vedlikehold, så jeg tror det kommer an på hva målet ditt er. Det kan være rettet mot noe spesielt microneedling kan forbedre ved x antall behandlinger, eller det kan være for å vedlikeholde. Slik jeg har forstått det, vil ikke det behandlingen har forbedret "komme tilbake", men med tiden vil man jo kanskje få nye pigmentflekker/arr/porer som gjør at man kanskje vil ta en ny behandlingen etter så og så lang tid. Dette kan helt sikkert en hudpleier svare bedre på enn jeg. Håper svaret er til hjelp! Endret 28. mai 2020 av totes_mc
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2020 #7 Skrevet 28. mai 2020 27 minutter siden, totes_mc skrev: Jeg tok det hver måned i et halvt år fordi det skulle være en behandling. Huden min har blitt mye jevnere, så det at jeg fortsetter nå er fordi jeg fortsatt har noen porer og arr microneedling kan hjelpe med. (Av og til bytter jeg også ut microneedling med en hydrafacial.) Hudpleieren min fortalte om en annen kunde som også tok microneedling en gang i måneden for vedlikehold, så jeg tror det kommer an på hva målet ditt er. Det kan være rettet mot noe spesielt microneedling kan forbedre ved x antall behandlinger, eller det kan være for å vedlikeholde. Slik jeg har forstått det, vil ikke det behandlingen har forbedret "komme tilbake", men med tiden vil man jo kanskje få nye pigmentflekker/arr/porer som gjør at man kanskje vil ta en ny behandlingen etter så og så lang tid. Dette kan helt sikkert en hudpleier svare bedre på enn jeg. Håper svaret er til hjelp! Tusen takk for svar. Jeg har verken arr eller pigmentflekker, men rynker. Kanskje dette da ikke er riktig behandling🤔 Anonymkode: e7e82...e00
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2020 #8 Skrevet 28. mai 2020 Jeg kan anbefale skinbooster! Har fått utrolig fint resultat etter fire behandlinger. 😄 Anonymkode: e0cf2...6da 1
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2020 #9 Skrevet 28. mai 2020 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg kan anbefale skinbooster! Har fått utrolig fint resultat etter fire behandlinger. 😄 Anonymkode: e0cf2...6da Hva er det?:) Anonymkode: e7e82...e00
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2020 #10 Skrevet 28. mai 2020 Her står en forklaring fra en tilfeldig klinikk: https://signaturklinikken.no/beautyblogg/behandlingen-restylane/ Det er restylane, men ikke fillers, bare mikroinjeksjoner. Bare gå til en kosmetisk sykepleier eller lege, ikke hudpleier. Jeg har gått til en utrolig flink kosmetisk sykepleier. Anonymkode: e0cf2...6da
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2020 #11 Skrevet 28. mai 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Her står en forklaring fra en tilfeldig klinikk: https://signaturklinikken.no/beautyblogg/behandlingen-restylane/ Det er restylane, men ikke fillers, bare mikroinjeksjoner. Bare gå til en kosmetisk sykepleier eller lege, ikke hudpleier. Jeg har gått til en utrolig flink kosmetisk sykepleier. Anonymkode: e0cf2...6da Okey☺Jeg ser etter noe varig som recerserer, ikke vare midlertidig. Anonymkode: e7e82...e00
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2020 #12 Skrevet 28. mai 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Okey☺Jeg ser etter noe varig som recerserer, ikke vare midlertidig. Anonymkode: e7e82...e00 Det varer ikke bare midlertidig, men øker kollagenproduksjonen og forbedrer huden på lang sikt. Det er derfor det er en så god behandling for oss i 40-årene. Det er altså ikke en filler - som jo bare forsvinner.:) Anonymkode: e0cf2...6da
totes_mc Skrevet 29. mai 2020 #13 Skrevet 29. mai 2020 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Tusen takk for svar. Jeg har verken arr eller pigmentflekker, men rynker. Kanskje dette da ikke er riktig behandling🤔 Anonymkode: e7e82...e00 Tror det skal glatte ut rynker også. Jeg ville gått innom en klinikk og spurt/booket en konsultasjon.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå