En nysgjerrig Skrevet 26. mai 2020 #1 Skrevet 26. mai 2020 Jeg har søkt på både HVL og NLA grunnskolelærer 5.-10. trinn i Bergen. Jeg er veldig usikker hvilken av disse skolene som er den beste. Noen her som vet hvordan miljøet er på disse skolene? Hvilken skole som har de beste lærerne? Og generelt noen erfaring, eller hørt noe om noen av disse skolene som kan være greit å vite før man bestemmer seg?
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2020 #2 Skrevet 26. mai 2020 HVL har best rykte og lærere. Har også veldig godt miljø etter min erfaring, Nla er kristen privatskole med dårlig rykte mtp at de ikke ønsker homofile på skolen og har lærere som driver med terapi mot homofile osvosv. NLA har imidlertid mindre formelle krav og skal være "enklere". Dette er positivt for deg som student, men kanskje blir sett på som negativt når du skal søke jobb. Jeg ville søkt HVL alle dager i uken. Gratis og bedre tilbud. Anonymkode: 8a769...6c8
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2020 #3 Skrevet 26. mai 2020 Jeg går på NLA og er ganske fornøyd med skolen. De aller fleste foreleserne er kjempeflinke og det er et veldig godt miljø blant studentene. Minus for litt manglende informasjon fra administrasjonen og dårlig utvalg av fag. Også greit å være obs på at lærerutdanningene ved NLA ligger på Breistein. Anonymkode: 919f7...767
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå