AnonymBruker Skrevet 26. mai 2020 #1 Skrevet 26. mai 2020 Herregud så ekkel den var! Kom nettopp hjem fra butikken, var veldig tørst og lagde meg et stort glass saft av dette nye fra Fun. Så kjente jeg det - det smakte... gjæret? Har du smakt denne? Jeg elsker vanligvis iste og de andre fra Fun, men denne smakte jo alkohol. Gikk rett i søpla. Mon tro om de har prøvd å lage en drinksmak? Det finnes jo en drink som heter Gold rush iced tea som har bourbon i seg. Jeg synes heller ikke Cloudy eple-saften deres falt helt i smak, noe gjæret over den også. Og ja, jeg har sjekket datoene på begge Anonymkode: 6ee6e...0d3
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2020 #2 Skrevet 26. mai 2020 Jeg syns også den hadde en rar ettersmak. Syns ikke den var like grusom som du synes, men kjøper ikke den igjen. Tror de hadde Lemon Ice Tea på markedet for noen år siden, og den smakte ikke sånn. Anonymkode: 5ccb7...df8 1
Djungelvrål Skrevet 26. mai 2020 #3 Skrevet 26. mai 2020 Samme med den vannmelon-smaken de hadde for noen år siden. Helt jævlig. 1
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2020 #4 Skrevet 26. mai 2020 Jeg synes alle smaker like jævlig! Anonymkode: 86ae3...e61
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2020 #5 Skrevet 26. mai 2020 Bright lemon er god da. Om du vil ha en med sitron smak, den smaker sprite. Anonymkode: 8bfcf...327 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå