Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Jeg har vært utplassert i praksis hele dette semesteret, og i den forbindelse har vi flere oppgaver som må godkjennes for å få bestått praksissemesteret. Jeg har fått godkjent alle oppgaver hittill, og er rimelig sikker på at selve praksisen også godkjennes. Derimot har jeg en siste oppgave som må leveres inn som en vanlig eksamensbesvarelse, og har bare ett eneste forsøk på denne. Jeg er livredd for at den ikke vil godkjennes, for da vil jeg ikke få bestått dette semesteret og får ikke begynt på sisteåret mitt. Jeg har veldig mye annet som står på spill som gjør at denne oppgaven er ekstra viktig, men det kan jeg ikke skrive om her. 

Jeg er så og si "ferdig" med siste oppgaven, og lurte rett og slett på om det er noen snille sjeler her inne som er god på oppgavestruktur, oppsett og lignende som hadde orket å ta seg tid bare å lese gjennom oppgaven min for å gi meg en liten tilbakemelding på om den er "god nok" til å bli godkjent. Jeg vet at ingen av dere kan svare meg på det, men jeg får ikke til å slappe av før jeg har fått en tilbakemelding på den. Jeg trenger bare at noen leser gjennom den. Jeg er så innmari redd for å ikke få den godkjent, får helt eksamensangst:bond:

Anonymkode: 3ff56...e57

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dytt

Skrevet

Du kan sende meg en pm :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du må gi det mer enn 30 min før du dytter. Kanskje lurt å si fagfelt og omfang? Stor forskjell på 1500 ord og 5000.

Anonymkode: efa30...c19

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du må gi det mer enn 30 min før du dytter. Kanskje lurt å si fagfelt og omfang? Stor forskjell på 1500 ord og 5000.

Anonymkode: efa30...c19

Den er 8 sider lang. Fagfelt sosialt arbeid. 

4 minutter siden, gohege skrev:

Du kan sende meg en pm :)

Tusen hjertelig takk ❤️ 

AnonymBruker
Skrevet

Når må denne leveres? Sitter her i eksamenstid selv så har ikke tid før evt i morgen kveld. Svarer deg med nick dersom du har behov for flere som kan se over:) 

Anonymkode: c9fb9...978

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vil veldig gjerne lese oppgaven din. Er i samme fagfelt. Send pm 

Anonymkode: 32523...760

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Når må denne leveres? Sitter her i eksamenstid selv så har ikke tid før evt i morgen kveld. Svarer deg med nick dersom du har behov for flere som kan se over:) 

Anonymkode: c9fb9...978

Den må leveres innen om litt over ei uke. Sender den gjerne over :) 

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Vil veldig gjerne lese oppgaven din. Er i samme fagfelt. Send pm 

Anonymkode: 32523...760

Sender gjerne over på pm dersom du svarer med nick :) 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...