AnonymBruker Skrevet 26. mai 2020 #1 Skrevet 26. mai 2020 Hei Jeg og kjæresten har lyst å ta en pinsetur på hotell i Oslo. Vi er helt avhengig av kjøleskap/minibar på rommet, da jeg har noen medisiner som MÅ oppevares kaldt. Har lett litt rundt, men ingen spessifiserer at de har det. evt. hvilke rom kategorier som har. Så kan noen her anbefale hotell i Oslo, som dere vet har kjølesap/minibar på rommet?? Ønsker spessielt svar fra noen som har ligget på hotell under koronatiden... Håper på noen gode innspill:) Anonymkode: a3855...b21
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2020 #2 Skrevet 26. mai 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei Jeg og kjæresten har lyst å ta en pinsetur på hotell i Oslo. Vi er helt avhengig av kjøleskap/minibar på rommet, da jeg har noen medisiner som MÅ oppevares kaldt. Har lett litt rundt, men ingen spessifiserer at de har det. evt. hvilke rom kategorier som har. Så kan noen her anbefale hotell i Oslo, som dere vet har kjølesap/minibar på rommet?? Ønsker spessielt svar fra noen som har ligget på hotell under koronatiden... Håper på noen gode innspill:) Anonymkode: a3855...b21 Merkelig. Nå gikk jeg inn på booking.com. Og mange hoteller opplyser om at det er kjøleskap på alle rom? Anonymkode: 0accf...3f4
Angelheart2 Skrevet 26. mai 2020 #3 Skrevet 26. mai 2020 Må det være hotell, eller kan dere leie leilighet? Vi pleier å bo på Forenom når vi er i Oslo. Fine leiligheter til gode priser. Der er det eget kjøkken med alt du trenger. Selvsagt får man ikke noe frokost der, da, så om det er viktig må dere på hotell.
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2020 #4 Skrevet 26. mai 2020 8 minutter siden, AnonymBruker said: Merkelig. Nå gikk jeg inn på booking.com. Og mange hoteller opplyser om at det er kjøleskap på alle rom? Anonymkode: 0accf...3f4 Jøss hvor fant du det? Har lest opp og ned i mente på den siden uten å se det... Får lese enda en gang da😂 Men tusen takk:) Anonymkode: a3855...b21
SPOCA Skrevet 26. mai 2020 #5 Skrevet 26. mai 2020 Choice Hotel Clarion Folketeateret har ihvertfall kjøleskap, de fleste Clarion-hotell har dette (siden de fremdeles har minibar). Det beste er egentlig å spørre hotellet, for å være på den sikre siden.
Kjetil E Skrevet 28. mai 2020 #6 Skrevet 28. mai 2020 (endret) På 26.5.2020 den 14.38, AnonymBruker skrev: Jøss hvor fant du det? Har lest opp og ned i mente på den siden uten å se det... Får lese enda en gang da😂 Men tusen takk:) Anonymkode: a3855...b21 Bare vær klar over at i disse coronatider er det en del hoteller som har fjernet minibaren. Hvis du bruker booking. Og så trykker du på rommet. Så får du opp diverse info om rommet. Blant annet romfasiliteter. Der står det gjerne hvis det er kjøleskap/minibar på rommet. Endret 28. mai 2020 av Kjetil E
Amnesia Skrevet 28. mai 2020 #7 Skrevet 28. mai 2020 Du burde ringe på forhånd og si ifra om dette Hilsen tidligere hotellansatt 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå