Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg finner dem bare i andre farger - noen som vet om de blå selges mer (og i tilfelle hvor)?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hva er bula-bukse?

Bula er et merke, og de har laget noen bukser som mange hadde for en stund siden. De har noen slags firkantede lapper på bl.a. knærne.

Men jeg finner ikke igjen den blå varianten ...

Skrevet

Takk, Pimbila (siden var nede og under konstruksjon da jeg sjekket for ikke lenge siden).

Skrevet
Takk' date=' Pimbila (siden var nede og under konstruksjon da jeg sjekket for ikke lenge siden).[/quote']

Må være brukerfeil.

Gjest Sienna ikke innlg.
Skrevet

Har aldri skjønt poenget med disse buksene- kan noen forklare? Er de vanvittig behagelig eller noe? For rent estetisk er de vel ikke akkurat noen, øhh, nytelse? :ler:

Gjest hohohoooooooooooooo
Skrevet
Har aldri skjønt poenget med disse buksene- kan noen forklare? Er de vanvittig behagelig eller noe? For rent estetisk er de vel ikke akkurat noen' date=' øhh, nytelse? :ler:[/quote']

Lurer litt selv... :ler:

de ser for j***** ut! :hoho:

Gjest hohohoooooooooooooo
Skrevet
Har aldri skjønt poenget med disse buksene- kan noen forklare? Er de vanvittig behagelig eller noe? For rent estetisk er de vel ikke akkurat noen' date=' øhh, nytelse? :ler:[/quote']

Lurer litt selv... :ler:

de ser for j***** ut! :hoho:

Gjest Daniella_
Skrevet
Ja' date=' de er gode å gå i! :D[/quote']

Det er joggebukser også. :tunge1:

Skrevet

Trekker denne opp igjen, jeg..jeg vil fortsatt ha en forklaring på hvorfor Bula-buksene er så utbredte..Hva gjør dem bedre enn vanlige joggebukser?

Skrevet

Jeg synes de er finere enn vanlige joggebukser.

Om noen er uenige, så gidder jeg ikke kjøre debatt på dèt, det er måte på hvor mye som skal diskuteres. :tunge1:

Skrevet
Jeg synes de er finere enn vanlige joggebukser.

Om noen er uenige, så gidder jeg ikke kjøre debatt på dèt, det er måte på hvor mye som skal diskuteres. :tunge1:

Næh, noen videre diskusjon rundt det estetiske var jeg ikke interessert i, ville bare vite om de hadde noen fordeler fremfor vanlige joggebukser, siden de er så voldsomt utbredte :-)

Skrevet
Næh' date=' noen videre diskusjon rundt det estetiske var jeg ikke interessert i, ville bare vite om de hadde noen fordeler fremfor vanlige joggebukser, siden de er så voldsomt utbredte :-)[/quote']

Ok.

Det tror jeg ikke, er vel bare en variant av slækkis-bukse.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...