Gjest z Skrevet 28. juni 2005 #1 Skrevet 28. juni 2005 Jeg finner dem bare i andre farger - noen som vet om de blå selges mer (og i tilfelle hvor)?
Gjest z Skrevet 28. juni 2005 #3 Skrevet 28. juni 2005 Hva er bula-bukse? Bula er et merke, og de har laget noen bukser som mange hadde for en stund siden. De har noen slags firkantede lapper på bl.a. knærne. Men jeg finner ikke igjen den blå varianten ...
Pimbila Skrevet 28. juni 2005 #4 Skrevet 28. juni 2005 http://www.bula.no/produkt/2005/bukser/210..._bulabukser.jpg http://www.bula.no/produkt/2005/bukser/210...bukser_dame.jpg http://www.bula.no/
Gjest z Skrevet 28. juni 2005 #5 Skrevet 28. juni 2005 Takk, Pimbila (siden var nede og under konstruksjon da jeg sjekket for ikke lenge siden).
snabel Skrevet 28. juni 2005 #6 Skrevet 28. juni 2005 Takk' date=' Pimbila (siden var nede og under konstruksjon da jeg sjekket for ikke lenge siden).[/quote'] Må være brukerfeil.
Gjest Sienna ikke innlg. Skrevet 29. juni 2005 #8 Skrevet 29. juni 2005 Har aldri skjønt poenget med disse buksene- kan noen forklare? Er de vanvittig behagelig eller noe? For rent estetisk er de vel ikke akkurat noen, øhh, nytelse?
Gjest hohohoooooooooooooo Skrevet 29. juni 2005 #9 Skrevet 29. juni 2005 Har aldri skjønt poenget med disse buksene- kan noen forklare? Er de vanvittig behagelig eller noe? For rent estetisk er de vel ikke akkurat noen' date=' øhh, nytelse? [/quote'] Lurer litt selv... de ser for j***** ut!
Gjest hohohoooooooooooooo Skrevet 29. juni 2005 #10 Skrevet 29. juni 2005 Har aldri skjønt poenget med disse buksene- kan noen forklare? Er de vanvittig behagelig eller noe? For rent estetisk er de vel ikke akkurat noen' date=' øhh, nytelse? [/quote'] Lurer litt selv... de ser for j***** ut!
Gjest Daniella_ Skrevet 30. juni 2005 #12 Skrevet 30. juni 2005 Ja' date=' de er gode å gå i! :D[/quote'] Det er joggebukser også.
Sienna Skrevet 3. juli 2005 #13 Skrevet 3. juli 2005 Trekker denne opp igjen, jeg..jeg vil fortsatt ha en forklaring på hvorfor Bula-buksene er så utbredte..Hva gjør dem bedre enn vanlige joggebukser?
Gjest z Skrevet 3. juli 2005 #14 Skrevet 3. juli 2005 Jeg synes de er finere enn vanlige joggebukser. Om noen er uenige, så gidder jeg ikke kjøre debatt på dèt, det er måte på hvor mye som skal diskuteres.
Sienna Skrevet 3. juli 2005 #15 Skrevet 3. juli 2005 Jeg synes de er finere enn vanlige joggebukser. Om noen er uenige, så gidder jeg ikke kjøre debatt på dèt, det er måte på hvor mye som skal diskuteres. Næh, noen videre diskusjon rundt det estetiske var jeg ikke interessert i, ville bare vite om de hadde noen fordeler fremfor vanlige joggebukser, siden de er så voldsomt utbredte :-)
Gjest z Skrevet 3. juli 2005 #16 Skrevet 3. juli 2005 Næh' date=' noen videre diskusjon rundt det estetiske var jeg ikke interessert i, ville bare vite om de hadde noen fordeler fremfor vanlige joggebukser, siden de er så voldsomt utbredte :-)[/quote'] Ok. Det tror jeg ikke, er vel bare en variant av slækkis-bukse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå