AnonymBruker Skrevet 26. mai 2020 #1 Skrevet 26. mai 2020 Jeg har jobbet nesten to år på regnskapsbyrå og får straks autorisasjon. Har imidlertid over tid skjønt at jeg ikke trives så godt på byrå, mest pga. all byråkratien, den uendelige timeføringen, og dårlig lønnsutvikling. Jeg foretrekker også å forholde meg til samme folka hele tiden, men når vi stadig får nye kunder blir det hele tiden nye og ukjente kunder som jeg må bli kjent med. Føler at jeg hadde trivde bedre i stilling som kombinerer økonomi med "mykere" oppgaver, men har ikke helt funnet ut hva det kan være. Har tenkt at å jobbe internt i en økonomiavdeling i en større bedrift kan by på mer variasjon? Er det noen som har byttet fra byrå til noe annet? Hva slags stilling og oppgaver har du nå og trives/angrer du? Anonymkode: b7517...f53
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2020 #2 Skrevet 26. mai 2020 Følger. Jobber også på et regnskapsbyrå og skal få også autorisasjon i mindre enn ett års tid. Men manglende opplæring gjør at jeg må nesten finne ut av alt alene, og det blir frustrerende siden man ikke er 100% sikkert at alt er riktig. .. Anonymkode: e0af2...da7
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2020 #3 Skrevet 26. mai 2020 Jeg jobber som regnskapssjef på en liten øk.avd i en mellomstor bedrift. Personalansvar for 2, 800’ i året og bedriften betaler for opprettholdelse av autorisasjonen. Savner noen ganger tempoet i regnskapsbyrå men kommer fort på bedre tanker😂 Anonymkode: 201c3...c59 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå