Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Hjelp
Skrevet

Fyllte på 106.000 kr for mye på BSU kontoen min. Viste ikke helt hvordan reglene er. Nå var jeg akkurat inne å sjekket nettbanken og da var pengene borte fra BSU kontoen, men de var ikke komt inn på noen av de andre kontoene mine. Hva har skjedd? :-(

Videoannonse
Annonse
Gjest Hjelp
Skrevet

Er ikke folk der på denne tiden...

Skrevet

De er sikkert bare på vei til en av de andre kontoene.

Gjest Hjelp
Skrevet

Har uansett oversikt over at jeg har overført det beløpet til BSU kontoen, selv om det ikke står der... Får se i morgen, hvis ikke ringer jeg dem.

Skrevet
Hva har skjedd? :-(
Hvordan i all verden skal noe her kunne svare på det? :roll:
Skrevet

Det som har skjedd er at pengene har kommet inn på noe som kalles feilkonto.

På feilkonto havner penger som har blitt betalt inn på en konto som akkurat er avsluttet, for mye betalt på BSU etc.

Det som antageligvis vil skje er at det går en dag eller to, og så er pengene inne på den kontoen du førte pengene fra. Dersom dette ikke skjer, så kontakt banken din så fort som mulig, slik at de får sjekket opp hvor pengene har tatt veien.

Gjest Hjelp
Skrevet

Får da endelig håpe det. Har liksom ikke lyst til å gi bort penger heller. Har i hvertfall sett i gjennom de andre kontoene, og det står ikke noe innskudd som passer med summen min.

Gjest Gjesten
Skrevet

Lykke til!

Fortell oss hvordan det går.

Gjest Hjelp
Skrevet

Fikk svar fra kundeservice...

Hei!

Pengene er nok ikke langt unna, men det kan fortsatt ta noen dager. Siden du overførte mer enn max grensen på 15 000 kr, havner "saken" i regskapsavdelingen vår, som må tilbakeføre pengene manuelt, derfor tar det litt tid.

Ha en fin dag!

Skrevet
Fikk svar fra kundeservice...

...og banken benytter anledningen til å opptjene litt renter på pengene i mellomtiden.

Gjest Hjelp
Skrevet

Nå er heldigvis pengene på plass igjen. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...