Gjest Hjelp Skrevet 28. juni 2005 #1 Skrevet 28. juni 2005 Fyllte på 106.000 kr for mye på BSU kontoen min. Viste ikke helt hvordan reglene er. Nå var jeg akkurat inne å sjekket nettbanken og da var pengene borte fra BSU kontoen, men de var ikke komt inn på noen av de andre kontoene mine. Hva har skjedd? :-(
Arwen Skrevet 28. juni 2005 #4 Skrevet 28. juni 2005 De er sikkert bare på vei til en av de andre kontoene.
Gjest Hjelp Skrevet 28. juni 2005 #5 Skrevet 28. juni 2005 Har uansett oversikt over at jeg har overført det beløpet til BSU kontoen, selv om det ikke står der... Får se i morgen, hvis ikke ringer jeg dem.
sixx Skrevet 28. juni 2005 #6 Skrevet 28. juni 2005 Hva har skjedd? :-(Hvordan i all verden skal noe her kunne svare på det?
Veslejenta Skrevet 28. juni 2005 #7 Skrevet 28. juni 2005 Det som har skjedd er at pengene har kommet inn på noe som kalles feilkonto. På feilkonto havner penger som har blitt betalt inn på en konto som akkurat er avsluttet, for mye betalt på BSU etc. Det som antageligvis vil skje er at det går en dag eller to, og så er pengene inne på den kontoen du førte pengene fra. Dersom dette ikke skjer, så kontakt banken din så fort som mulig, slik at de får sjekket opp hvor pengene har tatt veien.
Gjest Hjelp Skrevet 28. juni 2005 #8 Skrevet 28. juni 2005 Får da endelig håpe det. Har liksom ikke lyst til å gi bort penger heller. Har i hvertfall sett i gjennom de andre kontoene, og det står ikke noe innskudd som passer med summen min.
Gjest Hjelp Skrevet 29. juni 2005 #10 Skrevet 29. juni 2005 Fikk svar fra kundeservice... Hei! Pengene er nok ikke langt unna, men det kan fortsatt ta noen dager. Siden du overførte mer enn max grensen på 15 000 kr, havner "saken" i regskapsavdelingen vår, som må tilbakeføre pengene manuelt, derfor tar det litt tid. Ha en fin dag!
orakel Skrevet 29. juni 2005 #11 Skrevet 29. juni 2005 Fikk svar fra kundeservice... ...og banken benytter anledningen til å opptjene litt renter på pengene i mellomtiden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå