AnonymBruker Skrevet 26. mai 2020 #1 Skrevet 26. mai 2020 Okei, skal prøve å fatte meg i korthet.. jeg og mannen min gjorde det slutt en liten periode. vi har fått løst floken mellom oss og bor nå sammen igjen. Alt er bra mellom oss, og vi begge kjenner dette er det riktige. men så «kom jeg over» noen mld fra hans søster, som går på meg og mitt barn som jeg har fra et tidligere forhold. Barnet begynte på skolen i høst.. jeg snoket på mld fordi jeg var redd han hadde noe å skjule, vil ikke ha kjeft for dette, jeg vet det var galt... Jeg forstår at hun sikkert forsøkte å «trøste» han, da han langet ut ang meg i fortvilelse, og alt han skrev er skrevet i sinne. Det jeg derimot reagerer kraftig på, er at hun angriper barnet mitt som person. Hun langer ut diverse meninger om hvordan barnet er, altså: frekt, slu, har ikke grenser osv. Dette stemmer overhodet ikke.. men at hun skriver mye stygt om barnet, og også meg! Jeg vet ikke hvordan jeg skal klare å forholde meg til henne etter å ha lest dette? Hun jobber forøvrig på en skole, så jeg stusser også over hennes kompetanse og personlige egnethet til å jobbe med barn? hva mener dere? Ønsker kun konstruktive svar.. Anonymkode: eaad0...9fe
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2020 #2 Skrevet 26. mai 2020 Du må bare legge det bak deg. Det kommer ikke noe godt ut av å henge deg opp i meldinger hun har skrevet for å hjelpe sin bror med å komme over deg. Du har snoket, konsekvensen er at du nå vet mer enn du hadde lyst til å vite. Er du med på leken... Anonymkode: 32465...7a1 10
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2020 #3 Skrevet 26. mai 2020 Jeg skjønner at dette var vondt å lese, men det sier absolutt ingenting om hennes egnethet som lærer - hun støttet broren din når han var i en vanskelig situasjon. Men om jeg var deg vet jeg dessverre ikke om jeg hadde klart å komme over det - jeg hadde slitt med å bli venner igjen med en som hadde snakket stygt om barnet mitt. Det er likevel ikke hun som har gjort noe galt her, det er du selv om har laget denne situasjonen med å snoke. Veldig veldig lei situasjon 😓 Anonymkode: 0316e...316
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2020 #4 Skrevet 26. mai 2020 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette stemmer overhodet ikke.. Er du sikker på det? Hun jobber jo med barn og unge og burde vel vite. Anonymkode: bd98d...78b 2
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2020 #5 Skrevet 26. mai 2020 tror det beste for alle parter er at dere flytter fra hverandre og forblir fraflyttet. man kan rett og slett ikke rive å snoke, om man har blitt enige om å flytte sammen igjen. Anonymkode: ecf2e...99c 2
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2020 #6 Skrevet 26. mai 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Er du sikker på det? Hun jobber jo med barn og unge og burde vel vite. Anonymkode: bd98d...78b Ja helt sikker. Barnet er ikke slik som beskrevet i disse mld. Jeg vet foreldre kan være inhabile når det kommer til kritikk av egne barn, men det stemmer overhodet ikke. Det var faktisk bare veldig stygt skrevet, og et angrep på barnet som forøvrig er helt uskyldig i denne situasjonen mellom meg og sin stefar. Anonymkode: eaad0...9fe 2
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2020 #7 Skrevet 26. mai 2020 Oppfør deg høflig, men nøytral mot henne. Ikke mer å gjøre enn det Anonymkode: e9577...78c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå