AnonymBruker Skrevet 26. mai 2020 #1 Del Skrevet 26. mai 2020 Fant henne nylig, noen som har hørt om henne eller prøvd noen av challengsene hennes? Vet at 80% er kosthold, og jeg har sett masse før og etter videoer som folk har lagd på YouTube, og noen sier de spiste som normalt, men det har jeg vanskelig for å tro, som med den "abb challengen". Hun har nesten 9 mill subscribers! Anonymkode: 9e4ab...9c8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2020 #2 Del Skrevet 27. mai 2020 Ja, jeg har prøvd noen ganger, og blir både skikkelig svett og støl. Markerte abs får jeg nok dog ikke med det første da, men likte de øktene jeg har prøvd. Anonymkode: f6cc6...f1c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oktobr Skrevet 31. mai 2020 #3 Del Skrevet 31. mai 2020 Jeg og fant henne nylig og er nettopp ferdig med dag 7 i hennes 2 weeks shred program. Synes allerede at jeg har begynt å bli en del hardere rundt midjen og armene, så dette blir spennende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå