AnonymBruker Skrevet 26. mai 2020 #1 Del Skrevet 26. mai 2020 I går fant jeg ut at jeg er gravid, og siden min mann har bursdag i morgen tenkte jeg å skrive nyheten i et bursdagskort 🙂 men jeg sliter litt med hva jeg skal skrive. Jeg tenker noe sånt som "et år eldre og klar for nye utfordringer og nye mål, å blir verdens beste pappa!" noe i den durr, bare mye bedre 🤭 Fines det noen gode diktere der ute som kan hjelpe meg? 😀 Anonymkode: 46559...1f5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2020 #2 Del Skrevet 26. mai 2020 Dette er foresten våres første, og vi har prøvd lenge, han kommer til å bli overlykkelig 🥰🥰 Anonymkode: 46559...1f5 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2020 #3 Del Skrevet 26. mai 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: I går fant jeg ut at jeg er gravid, og siden min mann har bursdag i morgen tenkte jeg å skrive nyheten i et bursdagskort 🙂 men jeg sliter litt med hva jeg skal skrive. Jeg tenker noe sånt som "et år eldre og klar for nye utfordringer og nye mål, å blir verdens beste pappa!" noe i den durr, bare mye bedre 🤭 Fines det noen gode diktere der ute som kan hjelpe meg? 😀 Anonymkode: 46559...1f5 Dropp skrivefeil i det minste! Kan du ikke bare legge den positive graviditetstesten med kortet? Lykke til! Anonymkode: 04002...563 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2020 #4 Del Skrevet 26. mai 2020 Så kleint. Kan du ikke bare si det i dag? Anonymkode: a9206...377 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingveis Skrevet 26. mai 2020 #5 Del Skrevet 26. mai 2020 Jeg hadde heller kjøpt f.eks en liten body hvor det står «I love dad», pakket den inn og fulgt spent med når han åpnet 😊 Sånne kort er sjukt kleine 🙈 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2020 #6 Del Skrevet 26. mai 2020 Greit greit, jeg skal droppe det! Anonymkode: 46559...1f5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2020 #7 Del Skrevet 26. mai 2020 For min del har det fungert fint å si «jeg er gravid» 😄👍🏼 Anonymkode: a71f5...cd4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lipyros Skrevet 26. mai 2020 #8 Del Skrevet 26. mai 2020 Jeg syns kort var en nydelig idė. Hva med: Dere startet hånd i hånd Lovet troskap og evige bånd Kjærligheten vokste seg sterk og stor Tiden var inne for å bli far og mor Frøet ble sådd og tiden gikk En gledelig melding til slutt dere fikk Et barn er på vei til dere Denne baby gjør dere til flere La dette barnet blir deres glede Følg det og vær til stede Evig sveiset sammen med et frø Måtte kjærligheten aldri dø Eller: Dette er en hilsen til pappa'n min fra meg jeg ligger inni mammas mage og lengter etter deg - for selv om vi er nærme nå, så gleder jeg meg til å se deg smile søtt til meg og kose når jeg vil. Det blir i lengste laget å vente sånn, jeg vet men tenk - for meg har dette vært en diger evighet! For deg er ni små måneder en brøkdel av ditt liv mitt liv har ikke startet det, et rart alternativ... Å pappa'n min, jeg gleder meg. Det kiler inni meg! Tenk, om no'n små små uker så skal jeg treffe deg! Jeg kjenner dine lyder, jeg kjenner stemmen din og om no'n små småuker skal du få høre min. Eller: Da fedre ble til var tanken ganske klar for fedre har no' i seg som ingen andre har. De har fått kraft og styrke for og verne sine hjem. De er litt lekelystne og blir rørt av barnas klem. Derfor har vi fedre og vi er sikre på at noen bedre far en DEG det kan vi ikke få ! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GjestSiden2006 Skrevet 26. mai 2020 #9 Del Skrevet 26. mai 2020 (endret) 🤰 Endret 26. mai 2020 av GjestSiden2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2020 #10 Del Skrevet 26. mai 2020 52 minutter siden, Lipyros skrev: Jeg syns kort var en nydelig idė. Hva med: Dere startet hånd i hånd Lovet troskap og evige bånd Kjærligheten vokste seg sterk og stor Tiden var inne for å bli far og mor Frøet ble sådd og tiden gikk En gledelig melding til slutt dere fikk Et barn er på vei til dere Denne baby gjør dere til flere La dette barnet blir deres glede Følg det og vær til stede Evig sveiset sammen med et frø Måtte kjærligheten aldri dø Eller: Dette er en hilsen til pappa'n min fra meg jeg ligger inni mammas mage og lengter etter deg - for selv om vi er nærme nå, så gleder jeg meg til å se deg smile søtt til meg og kose når jeg vil. Det blir i lengste laget å vente sånn, jeg vet men tenk - for meg har dette vært en diger evighet! For deg er ni små måneder en brøkdel av ditt liv mitt liv har ikke startet det, et rart alternativ... Å pappa'n min, jeg gleder meg. Det kiler inni meg! Tenk, om no'n små små uker så skal jeg treffe deg! Jeg kjenner dine lyder, jeg kjenner stemmen din og om no'n små småuker skal du få høre min. Eller: Da fedre ble til var tanken ganske klar for fedre har no' i seg som ingen andre har. De har fått kraft og styrke for og verne sine hjem. De er litt lekelystne og blir rørt av barnas klem. Derfor har vi fedre og vi er sikre på at noen bedre far en DEG det kan vi ikke få ! Det der er det kleineste jeg har lest noen gang. Min mann hadde fått helt fnatt av det! 😂 Anonymkode: 073f6...5c1 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2020 #11 Del Skrevet 26. mai 2020 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det der er det kleineste jeg har lest noen gang. Min mann hadde fått helt fnatt av det! 😂 Anonymkode: 073f6...5c1 Samme her 🤣 Anonymkode: a9206...377 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2020 #12 Del Skrevet 26. mai 2020 Jeg kan evt bare skrive, "gratulerer med dagen! Du skal bli pappa!! :-D<3<3" jeg vil bare se utrykket hans når han leser det, kanskje filme. Tenker det hadde vært den beste bursdagsgaven han noen gang har fått 🙂 Jeg liker de ideene med å kjøpe en body eller noe, men bilen er på verksted så kommer meg ingen veier uten at han kjører meg. Kortet kjøpte jeg sammen med gaven, så tenkte det hadde vært en fin liten ting. Anonymkode: 46559...1f5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoWhat? Skrevet 26. mai 2020 #13 Del Skrevet 26. mai 2020 Kan du ikke bare skrive det du gjorde i HI? Syns det var fint jeg. Og så blir det dine egne ord også. Er så mange negative her. Gå for din egen idé 👍 og gratulerer! 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2020 #14 Del Skrevet 26. mai 2020 2 hours ago, AnonymBruker said: Dropp skrivefeil i det minste! Kan du ikke bare legge den positive graviditetstesten med kortet? Lykke til! Anonymkode: 04002...563 Den hun har tisset på? Lekkert. Anonymkode: 88af5...f8e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Deseo Skrevet 26. mai 2020 #15 Del Skrevet 26. mai 2020 Hva med "gratulerer med dagen.. Bla bla bla.. Den største gaven vil du få (termindato)."? Så legger du ved en liten body og testen eventuelt ☺️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2020 #16 Del Skrevet 26. mai 2020 Synes kort var veldig fint! Er han glad i kaffe eller te på morgenen? Du kan jo også kjøpe et pappa-krus og gi han på morgenen før jobb hvis han jobber i morgen?:) Anonymkode: bc537...104 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2020 #17 Del Skrevet 26. mai 2020 2 minutter siden, Deseo skrev: Hva med "gratulerer med dagen.. Bla bla bla.. Den største gaven vil du få (termindato)."? Så legger du ved en liten body og testen eventuelt ☺️ Denne likte jeg! "Gratulerer så mye med dagen, den største gaven ventes om 9 måneder " Anonymkode: 3c091...f51 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå