Gå til innhold

Hetero, men lyst på å bli tatt av en mann

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Som tittelen sier så er jeg ikke homo, men jeg ønsker å bli tatt av en gutt. For å se hvordan det er. 
Jeg har prøvd dildo, noe som var greit. Men tror ekte varer føler bedre. 
Men om jeg skulle gjort det, så vet jeg ikke om jeg hadde blitt tent. 

Samtidig så har jeg en kjæreste nå, så det er jo noe jeg ikke kan teste ut. 
Uten å være utro. 

Anonymkode: 2e766...527

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du får foreslå trekant ;)

Anonymkode: 24690...5a2

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Er du helt sikker på at du er hetero?

Anonymkode: d9fa4...cdc

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Er du helt sikker på at du er hetero?

Anonymkode: d9fa4...cdc

Så vidt jeg vet så er jeg det, jeg har aldri hatt disse tankene før. 
Men har kommet nå og da siste 2 mnd. 
Er 25 år. 

Gjest Forumhei
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Som tittelen sier så er jeg ikke homo, men jeg ønsker å bli tatt av en gutt. For å se hvordan det er. 

Uten å være utro. 

Du er ikke heterofil, resten må du finne ut av selv.

AnonymBruker
Skrevet

Kunne strap-on være et alternativ?

Er det det å bli tatt bakfra som er lysten, eller er det det at det er en mann som gjør det?

Anonymkode: 8a1ef...577

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Prøv pegging med dama di. 

Anonymkode: c416b...4e3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Uten å være utro. 

Hvis du er mann og har lyst til å bli pult av en mann så er du homo, end of story.

Er man på slankern men spiser en stor sjokoladekake på 5000kcal hver dag så er man ikke på slankern.

En spade kalles en spade.

Anonymkode: b4d7e...2db

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kan godt skjønne dette. At en varm og glatt penis med en person bak kan føles gøyere enn en dildo. Strapon kan være gøyere enn å gjøre det selv, men at det i tillegg er godt for den som er inni deg, må også føles bra. Og så kan jeg tenke at det er gøy om en mann som vet hva menn liker gjør noe med deg, kan jeg også skjønne kunne vært gøy. Eller kanskje kjenne store sterke hender, uavhengig av om de tilhører mann eller dame, men det er vanligst hos menn. 

Selv om jeg bare vil være kjæreste med en av motsatt kjønn, er ikke kjønn på den som utfører seksuelle handlinger så viktig for meg. Det viktige er at alle liker det. En god klem eller massasje er heller ikke avhengig av kjønn.

Anonymkode: 5d348...830

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du er mann og har lyst til å bli pult av en mann så er du homo, end of story.

Er man på slankern men spiser en stor sjokoladekake på 5000kcal hver dag så er man ikke på slankern.

Hørt om bi? Du vet, den hvor man er tiltrukket av begge kjønn? 

Bare fordi man har lyst på sex med samme kjønn, utelukket ikke det at man også har lyst på sex med motsatt kjønn. 

Anonymkode: ccdfe...06f

• Liker 14
AnonymBruker
Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

For oss med normalt intellekt forblir det for alltid en gåte hvorfor det skal være så viktig å sette folk i bås. Det være seg legning eller hva som helst annet. TS skriver at han ikke er homo, end of story. Vi lever i 2020 og snart må folk klare å ta inn over seg at det hverken er hensiktsmessig eller nødvendig å fortelle andre hvilken legning de har, utfra egne preferanser! Skal fokuset på hvilken fil eller bås man risikerer å bli satt i være større enn gleden over å leve det livet man vil, er vi på full fart i veldig feil retning!

Anonymkode: 85d0f...8f7

• Liker 21
AnonymBruker
Skrevet

jeg er hetro mann som faktisk har prøvd ut homosex og fant ut at det ikke var noe for meg. vet det høres helt vilt ut, gjerne komisk, men jeg var i en undersøkende fase. Men hey, da vet jeg bare mer om meg selv.

Slik utviklingen går så er nok homosex mer akseptert da moralisme og stigma og den gammeldagse manlige identiteten er i ferd med å forsvinne. og flott er det

Anonymkode: cd73e...6d6

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

jeg er hetro mann som faktisk har prøvd ut homosex og fant ut at det ikke var noe for meg. vet det høres helt vilt ut, gjerne komisk, men jeg var i en undersøkende fase. Men hey, da vet jeg bare mer om meg selv.

Slik utviklingen går så er nok homosex mer akseptert da moralisme og stigma og den gammeldagse manlige identiteten er i ferd med å forsvinne. og flott er det

Anonymkode: cd73e...6d6

Nydelig innlegg!!! :hoppendeglad:

Anonymkode: 85d0f...8f7

• Liker 6
Skrevet

Ekte vare er alltid best!! 🍆 

Og TS trenger ikke være homofil fordi han fantaserer om å bli tatt av en mann? Han kan like godt være biseksuell. 

Forelsker han seg i menn er han homofil. Om han kun ønsker sex med en mann kan han være biseksuell. Men som nevnt over, hvorfor sette folk i bås? 

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Dersom du ønsker å ha sex med en med samme kjønn er du ikke heterofil. Da er du enten homofil eller bifil 

Anonymkode: ae4a2...401

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde sagt ja om min mann ønsket noe slikt. Helt uten at jeg har noe ønske om å være med annen mann selv. 

Hvorfor ikke lufte fantasien for din kjære? 

Anonymkode: dd244...271

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde nok latt min mann prøve dette om det var et stort ønske for hans del. Verdt å spørre tenker jeg😊

Anonymkode: a0f49...5a7

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Uten å være utro. 

Dette høres akkurat ut som min mann. Han ønsker vi skal ha trekant med en gutt som kan ta han. Jeg vurderer det. Snakk om det, men ikke vær utro. Dette er noe flere menn fantaserer om å prøve og tenner på tanken av. 

Anonymkode: 8145e...bcb

• Liker 5
Skrevet
On 5/26/2020 at 9:35 AM, AnonymBruker said:

Uten å være utro. 

Kunne du fått dama med på noe? Muligetene er mange, trekant er nevnt, kanskje hun kan suge deg mens hun bruker en dildo på deg? Eller en finger på prostata?

For øvrig har jeg litt sansen for den fantasien. Jeg er også nysgjerrig på hvordan det ville vært å hatt mannesex, 'problemet' er at jeg har ennå til gode å møte en mann og tenke 'deg har jeg lyst på' og da blir det plutselig litt vrient. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...