AnonymBruker Skrevet 26. mai 2020 #1 Skrevet 26. mai 2020 Vi skal ha en feiring og tenkte å leie lokale. Det aktuelle lokalet er en restaurant i underetasjen med mulighet for lukkede selskap i overetasjen. Hvordan blir reglene da, har vi lov til å ha 20 eller 50 gjester? Det er jo en offentlig plass, men et privat selskap så jeg er så usikker. Anonymkode: da35e...04e
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2020 #2 Skrevet 26. mai 2020 Privat selskap, så maks 20 personer. Må også være minst 1 avstand mellom personene, bortsett fra samme husstand. Anonymkode: 93e34...ff9
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2020 #3 Skrevet 26. mai 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Privat selskap, så maks 20 personer. Må også være minst 1 avstand mellom personene, bortsett fra samme husstand. Anonymkode: 93e34...ff9 Hvis noen skal stå for cateringen, må vel disse regnes blant de 20, likeledes arrangøren(e) av selskapet. Antall gjester blir derfor lavere. Anonymkode: 1d945...0fd
Rosa Sitron Skrevet 26. mai 2020 #4 Skrevet 26. mai 2020 Siden bryllupssfest anses som offentlig tenker jeg dette også er i samme kategori. Da er der 50 + personale. Men ring restauranten. De skal vite. 1
Rosa Sitron Skrevet 26. mai 2020 #5 Skrevet 26. mai 2020 1 hour ago, AnonymBruker said: Hvis noen skal stå for cateringen, må vel disse regnes blant de 20, likeledes arrangøren(e) av selskapet. Antall gjester blir derfor lavere. Anonymkode: 1d945...0fd Jeg vil ikke tro det. De har jo sagt at i bryllup ol er det 50 + servitører. 1
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2020 #6 Skrevet 26. mai 2020 4 minutter siden, Rosa Sitron skrev: Jeg vil ikke tro det. De har jo sagt at i bryllup ol er det 50 + servitører. Hvis brylluper regnes som offentlige selskap (er dette rimelig??), er grensen 50 personer. Men fortsatt regnes vel kjøkkenpersonalet og servitørene med, de er jo til stede? I fall de ikke medregnes, må det defineres et tak for antall personer dette kan dreie seg om. Det er forresten lov med følere enn 50 personer de4rsom det aldri er flere enn 50 til stede samtidig, gjester kan derfor komme og gå så lenge en kan garantere at det aldri er flere enn 50 til stede samtidig. Anonymkode: 1d945...0fd
Rosa Sitron Skrevet 26. mai 2020 #7 Skrevet 26. mai 2020 25 minutter siden, AnonymBruker said: Hvis brylluper regnes som offentlige selskap (er dette rimelig??), er grensen 50 personer. Men fortsatt regnes vel kjøkkenpersonalet og servitørene med, de er jo til stede? I fall de ikke medregnes, må det defineres et tak for antall personer dette kan dreie seg om. Det er forresten lov med følere enn 50 personer de4rsom det aldri er flere enn 50 til stede samtidig, gjester kan derfor komme og gå så lenge en kan garantere at det aldri er flere enn 50 til stede samtidig. Anonymkode: 1d945...0fd Kjøkken og serveringspersonell er utenom. Det er iallfall det regjeringen har gått ut med. Tror ikke du kan ha fler enn 50 på gjestelisten. Men fra 15. Juni er dette mest sannsynlig økt til 200 så da bør det være åpnet for de fleste type samlinger.
Anbefalte innlegg