Donnie Darko Skrevet 28. juni 2005 #1 Skrevet 28. juni 2005 Jau.. da har jeg bestillt billetter til meg og fruen i colusseum ikveld! Gleder meg no sinnsykt!
Milo Minderbinder Skrevet 28. juni 2005 #2 Skrevet 28. juni 2005 "noone would`ve believed that in the last days of our century that human life was being watched and scrutinized Few men even considered...........and yet, across the gulf of space............." Elsker science fiction. Tom Cruise er litt nedtur, da. HG Wells har alltid gjort seg på film, slik jeg ser det. Til og med forrige innspilling av klodenes kamp var litt kul.....
Donnie Darko Skrevet 29. juni 2005 Forfatter #5 Skrevet 29. juni 2005 nja... Fete scener men... Slutten var litt sånn.. tja..
Gjest sæka Skrevet 29. juni 2005 #6 Skrevet 29. juni 2005 "noone would`ve believed that in the last days of our century that human life was being watched and scrutinized Few men even considered...........and yet, across the gulf of space............." Elsker science fiction. Tom Cruise er litt nedtur, da. HG Wells har alltid gjort seg på film, slik jeg ser det. Til og med forrige innspilling av klodenes kamp var litt kul..... Cruise ødelegger litt, ja. Rart at de ikke har turt å satse på historien alene. Men Minority Report funket den, så må vel få med denne også.
Donnie Darko Skrevet 29. juni 2005 Forfatter #8 Skrevet 29. juni 2005 Elendig slutt' date=' langtekkelig midt i..[/quote'] Veit.. Slutten kom liksom plutselig uten noe som helst klimaks.
Hilde Skrevet 29. juni 2005 #9 Skrevet 29. juni 2005 Jepp, de brukte altfor lang tid på historien, og altfor kort tid på avslutningen. Men for all del, en helt ok film! Skulle ikke forundre meg om jeg kjøper den på dvd bare for å ha den..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå