Gjest Madeline Skrevet 28. juni 2005 #1 Skrevet 28. juni 2005 Jeg har tenkt å lage såpebobler til ungene. Har til og med vært innom apoteket å kjøpt glyserol. Men problemet et hvor mye glyserol, salo og vann skal jeg bruke. Noen som kan hjelpe?
Center Skrevet 28. juni 2005 #2 Skrevet 28. juni 2005 Da jeg var liten, brukte vi bare zalo og vann. Vann oppi først og så fylle på med zalo til det gikk an å blåse bobler. Ikke så avanserte vi
Gjest Madeline Skrevet 28. juni 2005 #3 Skrevet 28. juni 2005 Vi har prøvd med bare salo og vann men det fungerer dårlig. Men det skal visstnok bli bra med glyserol i men problemet er at jeg ikke vet hvor mye jeg skal bruke av hver. Jeg har lest om det mange ganger før, men tror du jeg husker hva det sto nå som jeg skal lage det selv? Nei, da .
Gjest Madeline Skrevet 28. juni 2005 #5 Skrevet 28. juni 2005 Tusen takk, nå skal det bli såpebobler.
Gjest Emera Skrevet 28. juni 2005 #6 Skrevet 28. juni 2005 Og jeg sier også tusen takk, her skal det og bli såpebobler! :blomst_opp:
Gjest Anonymous Skrevet 28. juni 2005 #7 Skrevet 28. juni 2005 Da jeg var liten' date=' brukte vi bare zalo og vann. Vann oppi først og så fylle på med zalo til det gikk an å blåse bobler. Ikke så avanserte vi [/quote'] Samme her. :-)
Gjest Mayamor i.i. Skrevet 29. juni 2005 #8 Skrevet 29. juni 2005 Joa, men det har skjedd noe med zaloen som gjør at det ikke blir bobler lenger... Tusen takk for oppskrift! Mayamor
Annie Skrevet 1. juli 2005 #10 Skrevet 1. juli 2005 Smart det med sukkeret! Det skal jeg prøve neste gang. Ellers er jeg enig i at det har skjedd noe med Zaloen for det går ikke å lage såpebobler med det og vann lenger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå