Governorswife Skrevet 25. mai 2020 #1 Skrevet 25. mai 2020 Er i en jobbprosess for en kommunal stilling. Var tre igjen i prosessen som gikk til 2. gangs intervju, inkl meg. Sendte en mail nå og spurte om når jeg kunne forvente å høre noe og fikk dette til svar 😬 Hva betyr det? Har de innstilt noen, og venter på om den personen takker ja, eller har de fremdeles ikke tatt en beslutning så det kan fremdeles hende de plutselig ringer meg? Blir gal av å vente her og overanalyserer alt 🙈
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2020 #2 Skrevet 25. mai 2020 Hmmm... Det kan faktisk bety begge deler... Men jeg leser det som at de ikke har innstilt noen andre enda for da hadde du jo fått beskjed med en gang. Men kanskje de har egentlig bestemt seg for de andre selvom dette ikke har blitt gjort offentlig enda. Anonymkode: 32d68...c18 1
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2020 #3 Skrevet 25. mai 2020 Det betyr at innstillingen ikke er klar enda. Når den er det skal du få vite om du er instilt og eventuelt på hvilken plass Anonymkode: e6e0f...085 4
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2020 #4 Skrevet 26. mai 2020 Det betyr at de ikke er ferdig. Hvorfor mase? Ingenting er mer irriterende enn folk som maser, i verste fall kan dette koste deg første plassen. Anonymkode: 73f77...bce 1
Governorswife Skrevet 26. mai 2020 Forfatter #5 Skrevet 26. mai 2020 4 minutter siden, AnonymBruker said: Det betyr at de ikke er ferdig. Hvorfor mase? Ingenting er mer irriterende enn folk som maser, i verste fall kan dette koste deg første plassen. Anonymkode: 73f77...bce Jeg tviler på det er det som er avgjørende når det er snakk om en lederstilling med ansvar for 11 personer. Siden det er 14 dager siden mitt 2. gangs intervju følte jeg det var innafor å sende en mail og sjekke status. Kan også legge til at i intervjuet så sa de at de ville ringe to referanser på hver kandidat, og mine to har ikke blitt oppringt enda 😏
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå