Kenelz Skrevet 25. mai 2020 #1 Skrevet 25. mai 2020 Er der foreldre der ute (eller har foreldre) som favoriserer? Altså man elsker barna like mye, men klikker bedre med den ene enn den andre? Kan selv fortelle at jeg vet at min mor favoriserer meg.
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2020 #2 Skrevet 25. mai 2020 Favoriserer hun deg slik at du oppnår goder dine søsken ikke får, eller mener du at dere har en spesiell kjemi? Jeg har tre barn. Jeg favoriserer ingen, men har en helt egen kjemi med det ene barnet. Det får akkurat like goder og konsekvenser som sine søsken, men noe sier meg at det er det barnet som blir belemret med meg i alderdommen 😁 Anonymkode: e8a45...28b
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2020 #3 Skrevet 25. mai 2020 Kan ikke svare for noen andre, men vet at jeg favoriserer det barnet mitt som likner mest på meg. Vi liker de samme tingene/aktivitetene/hobbyene. Jeg nyter samtalene med vedkommende fremfor de litt mer tafatte samtalene jeg har med den andre. Skulle absolutt ønske det ikke var slik, og gjør alt jeg kan for å skjule det. Heldigvis har min mann også en favoritt, og det barnet som jeg ikke har superkjemi med. Så begge barna er noens favoritt, om det er en trøst. Anonymkode: 96112...5fe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå