AnonymBruker Skrevet 25. mai 2020 #1 Skrevet 25. mai 2020 Var to oppgaver. Jeg missforsto oppgave en loddrett ut. Men oppgave to var korrekt og vel skrevet. Kan jeg stryke nå? Selvom jeg oppgave 2 er korrekt. Går på universitet. Anonymkode: 82aa6...b41
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2020 #2 Skrevet 25. mai 2020 Har du ikke vært i nærheten av å svare på den ene oppgaven slik at du kan få karakter på den? Anonymkode: daf81...75e
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2020 #3 Skrevet 25. mai 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Har du ikke vært i nærheten av å svare på den ene oppgaven slik at du kan få karakter på den? Anonymkode: daf81...75e Jeg skulle sammenligne to klassiske teorier i sosiologien, men missforsto og sammenlignet en moderne teori og en klassisk teori. Så har vel igrunn ikke vært i nærheten da nei..? Anonymkode: 82aa6...b41
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2020 #4 Skrevet 25. mai 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg skulle sammenligne to klassiske teorier i sosiologien, men missforsto og sammenlignet en moderne teori og en klassisk teori. Så har vel igrunn ikke vært i nærheten da nei..? Anonymkode: 82aa6...b41 Jeg vil nå si du har vært i nærheten, oppgaven er jo formulert for at du skal vise din kjennskap til to (klassiske) sosiologiske teorier. Du har jo vist kjennskap til én, som forhåpentligvis vil gi deg noen poeng☺️ mvh. Sosiologistudent Anonymkode: 93bf9...7ab 6
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2020 #5 Skrevet 25. mai 2020 Jeg tror også jeg stryker. Jeg brukte masse referanser i teksten som jeg vanligvis pleier å gjøre, men det skal kanskje ikke gjøres på eksamen? Skrev veldig lite selvstendig. Anonymkode: d64e0...729
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2020 #6 Skrevet 25. mai 2020 Hvis du ikke har svart på oppgaven, betyr det dessverre at du mest sannsynlig stryker. Anonymkode: a27dd...82e 2
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2020 #7 Skrevet 26. mai 2020 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg vil nå si du har vært i nærheten, oppgaven er jo formulert for at du skal vise din kjennskap til to (klassiske) sosiologiske teorier. Du har jo vist kjennskap til én, som forhåpentligvis vil gi deg noen poeng☺️ mvh. Sosiologistudent Anonymkode: 93bf9...7ab Ja. Det har jeg jo gjort. Men når jeg skulle sammenligne, så vet jeg ikke om det holder? Kjenner jo ei som skrev en setning på hver oppgave på eksamen og hun strøk ikke men hun svarte jo på det som sto korrekt. 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvis du ikke har svart på oppgaven, betyr det dessverre at du mest sannsynlig stryker. Anonymkode: a27dd...82e Nei. Har jo ikke sammenlignet to klassiske. Så da forbredere jeg meg på stryk.. Anonymkode: 82aa6...b41
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2020 #8 Skrevet 26. mai 2020 Takk for svar! Det roer meg ned. Kjipt at hvis jeg må ta konteeksamen så er ikke det før sammordna begynner opptak.. For da har jeg akkurat ikke poeng nok til å komme inn der jeg vil. Anonymkode: 82aa6...b41
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå