Gå til innhold

Til menn, hadde dere droppa å ligge med ei slik dame?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

La oss si at du møter en dame i 20 årene... Du liker henne godt, blir sjarmert av henne, syns hun er ok/pen og liker personligheten hennes. Du har lyst til å ha sex med henne. Du vet at hun ikke har barn og at hun liker å gå fjellturer og trener litt. Så når dere skal ha sex så kler hun av seg, du visste hun var slank men dessverre har hun en del strekkmerker, selvskadingarr på lår og legger (ikke dype arr, de er relativt overfladiske men de er der, er nesten 8 år gamle) og puppene hennes er ikke særlig fine.. Hun har gått ned en del kilo og de henger mye som følge av dette, og har lite volum.

Hadde dere mistet tenninga da? Droppa å gjennomført samleie? 

Anonymkode: d0af7...b5b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vil bemerke at puppene er helt krise altså. Se for deg de verste puppene du vet om, de sitter på meg. Null volum, svære brystvorter (sånne med stor areola eller hva det heter)..Jeg har fin rumpe da, syns jeg selv.. Har planer om operasjon ang puppene, men må vente en del år pga vekta må stabilisere seg. :) 

• Liker 1
Skrevet

Beklager at jeg svarer selv om jeg ikke er mann. Ville bare sende deg en klem, fordi jeg synes du fortjener én ❤️. Jeg er helt, helt sikker på at enhver mann som kommer til å elske deg gjennom livet vil se langt forbi disse «skavankene» dine. Livet gir oss alle arr, både utvendig og innvendig. For den rette er du perfekt akkurat slik du er. 😊

• Liker 23
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, micromaya skrev:

Beklager at jeg svarer selv om jeg ikke er mann. Ville bare sende deg en klem, fordi jeg synes du fortjener én ❤️. Jeg er helt, helt sikker på at enhver mann som kommer til å elske deg gjennom livet vil se langt forbi disse «skavankene» dine. Livet gir oss alle arr, både utvendig og innvendig. For den rette er du perfekt akkurat slik du er. 😊

Nå tenker jeg ikke på en livspartner (tror ikke det er mulig å få), men kanskje en "fuckfriend" eller bare noen å ligge med. Eventuelt kjæreste. og tror menn som bare vil ha noen å ligge med er mer kresne enn de som skal ha en partner. 

AnonymBruker
Skrevet

Hadde ikke brydd med om strekkmerker eller små pupper, hvis hun har fin personlighet og vi har kjemi er det nok for tenning. Synes faktisk strekkmerker kan være kult når de blir sånn hvite.

Anonymkode: 59662...870

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

tror menn som bare vil ha noen å ligge med er mer kresne enn de som skal ha en partner. 

Hvorfor i all verden tror du det? Det er jo helt stikk motsatt.

Forøvrig så vil du neppe ha problemer med å få en kjæreste, det er noen for alle. 

Anonymkode: 028f1...6aa

• Liker 4
Skrevet (endret)

Helt til du nevnte selvskadingsarr gikk tanken helt vekk. Å ha sex med en person som har vært/er psykisk ustabil er utrolig turn-off for min del, og kunne aldri tenke meg det. Spiller ingen rolle hvor pen hun er, men hvis hun tidligere har prøvd å tatt livet av seg/skadet seg, avtar kåtheten min totalt. Men det er MIN mening, betyr ikke at alle andre også syns det :) 

Endret av FunnyBoy123
  • Liker 8
Skrevet

Må bare svare - Har så dype strekkmerker at samboeren først trodde jeg har kuttet meg selv.. Og jeg er 22. Eneste grunnen han brydde seg var fordi han trodde jeg slet psykisk og ikke ville snakke med han om det, og da jeg fortalte at det bare var strekkmerke så lo vi godt, og har ikke brydd han siden. 

Har fått nye strekkmerker og han bryr seg ikke. Er ikke lengre tynn og har fått litt backfat (utrolig????? skjønner ikke hvordan) og han bryr seg IKKE.

Menn bryr seg ikke. Strekkmerker og andre ting er bare et del av kvinnens kropp som alle må akseptere. 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror jeg passer beskrivelsen din... men jeg traff en flott mann og han så ikke på det som det jeg gjorde. Kroppen din er fremdeles feminin. 

Anonymkode: 6916c...a76

• Liker 1
Skrevet

Har vært flstbrystet, har strekkmerker, delt magemuskel.. Men det har aldri vært noe problem å tenne en mann. Merker jo at mannen min synes puppene mine er litt meir spennende nå enn før, men det er jo fordi det ikke var noe der før... 

Har hatt mange menn som har hatt lyst på både sex og forhold med meg. For jeg var nemlig mye meir enn strekkmerker og små pupper. Og det er du også 😊 det er ikke slik at et vakkert ytre blir ødelagt av noen skavanker. For det har alle 😊

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor i all verden tror du det? Det er jo helt stikk motsatt.

Forøvrig så vil du neppe ha problemer med å få en kjæreste, det er noen for alle. 

De skal jo tenne på partneren sin? Eller har jeg misforstått? Ligger med menn med kvinner de ikke tenner på? 

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Sokkar skrev:

Har vært flstbrystet, har strekkmerker, delt magemuskel.. Men det har aldri vært noe problem å tenne en mann. Merker jo at mannen min synes puppene mine er litt meir spennende nå enn før, men det er jo fordi det ikke var noe der før... 

Har hatt mange menn som har hatt lyst på både sex og forhold med meg. For jeg var nemlig mye meir enn strekkmerker og små pupper. Og det er du også 😊 det er ikke slik at et vakkert ytre blir ødelagt av noen skavanker. For det har alle 😊

Å være flatbrystet er jo hundre ganger bedre enn å ha tennissokker med en ball i som pupper. Så du fikk meg ikke akkurat til å føle meg bedre.. Delt magemuskel ser heller ikke fælt ut. 

AnonymBruker
Skrevet
34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du liker henne godt, blir sjarmert av henne, syns hun er ok/pen og liker personligheten hennes.

Og vi skulle ikke ha sex fordi...? :klo:

Anonymkode: f6c4f...b97

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Og vi skulle ikke ha sex fordi...? :klo:

Det står senere "du har lyst til å ha sex med henne", kanskje du skal lære deg å lese før du kommenterer. 

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det står senere "du har lyst til å ha sex med henne", kanskje du skal lære deg å lese før du kommenterer. 

I overskriften skriver du "hadde dere droppa å ligge med en slik dame". 

Ingen mann bryr seg om kompleksene dine. Liker han deg så ligger han med deg, om så puppene ser ut som vrengte raggsokker og tigerstripene går over hele kroppen. Betyr ikkeno. 

• Liker 6
Skrevet

Selvskading innebærer en diagnose jeg ikke har kompetanse til å ta, så desverre her har jeg tatt hatten min. 

Alt det andre er helt ok. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker said:

De skal jo tenne på partneren sin? Eller har jeg misforstått? Ligger med menn med kvinner de ikke tenner på? 

Poenget var at menn ofte er lite kresne om det bare er snakk om sex, de fleste er langt mer kresne for forhold.

Hvis du vil ha et forhold så er det et forhold du skal gå for. Og sex hvis det er det du vil. Uansett strekkmerker etc vil du neppe ha problemer med å finne det du leter etter. Du overvurderer hvor kresne menn er.

Skrevet

Jeg er mann. Eldre enn målgruppen din, men la oss si at jeg var i 20 årene. 

Nei, jeg ville garantert ikke mistet tenningen verken av puppene eller andre skavanker. Jeg tror kvinner overvurderer STERKT hvor mye sånt betyr. Jeg tror menn oftere mister tenningen av helt andre ting, som for eksempel at han føler prestasjonsangst. Kvinnen vil da lete etter feil på seg selv. Jeg kan selvfølgelig ikke snakke for alle.

Hvis jeg var deg ville jeg kanskje forklart selvskadearrene (uten å gå i dybden) og sagt at det er en tilbakelagt fase. Da blir ikke det blir hengende i lufta. 

• Liker 6
Skrevet
46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

La oss si at du møter en dame i 20 årene... Du liker henne godt, blir sjarmert av henne, syns hun er ok/pen og liker personligheten hennes. Du har lyst til å ha sex med henne. Du vet at hun ikke har barn og at hun liker å gå fjellturer og trener litt. Så når dere skal ha sex så kler hun av seg, du visste hun var slank men dessverre har hun en del strekkmerker, selvskadingarr på lår og legger (ikke dype arr, de er relativt overfladiske men de er der, er nesten 8 år gamle) og puppene hennes er ikke særlig fine.. Hun har gått ned en del kilo og de henger mye som følge av dette, og har lite volum.

Hadde dere mistet tenninga da? Droppa å gjennomført samleie? 

Neida, ikke noe problem. Alle har sin bagasje, og mest sannsynlig hadde jeg tent mer på henne etter at hun hadde fortalt meg historien sin.

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, Hr. Aktiv skrev:

Selvskading innebærer en diagnose jeg ikke har kompetanse til å ta, så desverre her har jeg tatt hatten min. 

Alt det andre er helt ok. 

Om det er gamle arr da? Ikke noe som pågår. 

Anonymkode: 6916c...a76

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...