anonymlilli Skrevet 25. mai 2020 #1 Skrevet 25. mai 2020 Hei! Da jeg gikk videregående for mange år siden fullførte jeg medier og kommunikasjon VG1, VG2 og VG3 Husker den gang at jeg kunne gå ut i lære som fotograf, mediegrafiker og liknende. Men ordningen er tatt ned, og når jeg googler kommer det bare opp ''gammel ordning'' Finnes det ikke mulighet for meg å bli lærling lengre? Må jeg gå videre på universitet nå plutselig? Noen som har kunnskap om mulighetene mine? Finner absolutt ingen som tar inn lærlinger. Jeg har hatt søknad inne hos Opplæringssenteret for visuell kommunikasjon i flere år, men har på følelsen av at de også har lagt ned. Er ingen å kontakte.
Governorswife Skrevet 25. mai 2020 #2 Skrevet 25. mai 2020 Har jobbet med medier og kommunikasjon i private bedrifter i 15 år og aldri hørt om lærlingordninger. Vi har hatt interns ved flere anledninger, men det er da som regel studenter som studerer dette på universitet eller høyskole som får timebetalt for å jobbe. 1-2 dager i uken 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå