Gjest gjest!!! Skrevet 28. juni 2005 #1 Skrevet 28. juni 2005 *hjelp* Jeg er plaget med mange svarte prikker i huden, disse blir røde/betente etterhvert og dermed får jeg kviser. Har endelig vært hos hudlege og skal skal starte til høsten med en omfattende behandling (kunne ikke starte i sommer pga solømfintlighet når man gjennomgikk behandling + at bivirkningene er mange så man må vist kontrollere jevnt). Men jeg plages slik med utseende mitt nå (speilet er vanskelig å møte) at jeg lurer på om noen har noen råd for å roe rødheten litt ned? vil ikke/bruker ikke sminke på "late dager" med familie men tør ikke vise meg ellers uten å ha et lite lag pudder over. tar i mot alle mulige råd med stor takk
Gjest Jiha(d) Skrevet 28. juni 2005 #2 Skrevet 28. juni 2005 prøv aloe vera. jeg hadde en monsterkvise en gang og det hjalp veldig da. jeg har også problemer med rød hud og aloe vera hjelper mot veldig masse!det skader iallfall ikke å prøve.Bare kjøp en aloe vera plante og brekk av et blad og gni Lykke til!
Gjest Kallenavn Skrevet 28. juni 2005 #3 Skrevet 28. juni 2005 Sier du det? Har aldri gjort det sånn før jeg. Det jeg bruker å gjøre er å slipe huden med en bra slipekrem som gjør at svarte prikker blir mindre og blir ikke til kviser. Du kan også prøve å bruke noen masker som inneholder aloe vera. Virker bra.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå