Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som kan noe om drømmer her? I natt drømte jeg nemlig om at en nær slektning av meg døde... Det var ikke et mareritt, det bare en vanlig drøm... Hva betyr slike drømmer? Trenger jeg å bekymre meg? 

Anonymkode: 102d6...090

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Noen som kan noe om drømmer her? I natt drømte jeg nemlig om at en nær slektning av meg døde... Det var ikke et mareritt, det bare en vanlig drøm... Hva betyr slike drømmer? Trenger jeg å bekymre meg? 

Det betyr at en forestående katastrofe vil inntreffe om ikke lenge. 

Anonymkode: e5953...1c5

AnonymBruker
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og det kan også bety reise. Kan være greit å komme med detaljer. Er det andre symboler enn bare at en personen døde. Jo flere symboler jo bedre i drømmen. Du må også skille mellom om drømmen er mareritt eller tegn.

Anonymkode: e5953...1c5

AnonymBruker
Skrevet

Å drømme om død i en drøm , enten at seg selv eller andre dør, betyr nødendigvis ikke at de vil fysisk død. Det kan bety at en del av  noe inni har dødt, for at noe nytt skal kunne få komme frem.

Død i en drøm betyr ofte en endring i livet. Jeg har drømt om død mange ganger og da har ingen dødt. Det har vært endring. Det kan og være endring i personlighet og interesser

Anonymkode: e7200...9dd

AnonymBruker
Skrevet

Død er drømmesymbol for forvandling og fornying; tipper at enten har den personen du drømte om forandret seg på et område, eller så er det en egenskap ved den personen som du selv innehar som du nå legger bort. Typisk hvis faren din er en hissigpropp, og du også er det, men så har du bestemt deg for ikke å la deg hisse opp så mye i fremtiden, ja da jobber hjernen med å kategorisere (den delen av) faren din som død.

Anonymkode: 4e415...5a4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...