AnonymBruker Skrevet 25. mai 2020 #1 Skrevet 25. mai 2020 Ville ikke kuppe tråden hvor denne foundationen ble nevnt, så lager en egen tråd. I alle fall! Jeg har fet og sensitiv hud. Kan den foundationen funke til min hud? Jeg er blank fra første stund, og ingen sminke sitter. Har aldri prøvd bare minerals. Har ikke muligheten til å dra og prøve den, så må bestille på nett og håpe på det beste. Takk på forhånd! Anonymkode: d5ca1...063
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2020 #2 Skrevet 25. mai 2020 Jeg har fet hud og ble definitivt blank i ansiktet av bare minerals. Har prøvd alle mulige foundations og blitt skuffa. Har nå gått over til sensai pudder- det gir en fløyelsaktig og matt hudoverflate. Anbefales! Anonymkode: b87b2...29d
bettypaige Skrevet 26. mai 2020 #3 Skrevet 26. mai 2020 De har to typer, en original og en matte. Jeg har ikke prøvd denne, siden jeg ikke har så fet hud, så aner ikke hvordan den er. Om du skulle ønske å prøve, ville jeg enten ha gått for den matte versjonen eller kjøre på med original med Mineral Veil mattende pudder over.
Candiru Skrevet 26. mai 2020 #4 Skrevet 26. mai 2020 Jeg har fet hud i perioder, men synes fortsatt MB original funker fint. Jeg testet den matte, men synes originalen er finere på meg allikevel. Ja jeg blir blank i pannen, men jeg synes ikke det gjør noe jeg egentlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå