Gjest xy Skrevet 2. juli 2005 #21 Skrevet 2. juli 2005 Det spørs hvor "stor" du er. Jeg har såpass stor at jenter som oftest får vondt i en sånn posisjon :-? Hvorfor jenter liker det er så klart for at du kommer i bunn av de.
Gjest Dum Perignon Skrevet 2. juli 2005 #22 Skrevet 2. juli 2005 Trillebårstillingen er best. I og med at den fordrer en del gulvplass, tyr vi oftest til Doggy når det ikke passer seg å bruke terrassen.
Pleier Skrevet 3. juli 2005 #23 Skrevet 3. juli 2005 hva betyr livmor utfall? Det er at livmoren min ligger lenger ned mot vagina enn "normalt", og at livmorstappen stikker ut (inn mot hullet i vagina) 3-4 cm. Ikke noe farlig, men ubehagelig ved samleie (for min del da). Var ikke noe flink til å forklare dette, men håper at du forstår
Gjest Anki Skrevet 3. juli 2005 #24 Skrevet 3. juli 2005 det med bena oppe på skuldra hører jeg stadig vekk' date=' men hva er så digg egentlig med det? [/quote'] Det er godt å få bena langt opp fordi da kommer han dypere. Men det er kun når jeg er veldig opphisset fra før, kan ikke gå rett på denne stillingen i starten, da er det vondt. Er vel litt av det samme som å legge en pute under hoftene, gjør at han kommer bedre til.
Gjest gjest1 Skrevet 3. juli 2005 #25 Skrevet 3. juli 2005 En annen ting er å ri han på en snurrestol, dette funker veldig bra, dessuten slipper jeg å trene da :---D
Gjest Milah Skrevet 4. juli 2005 #26 Skrevet 4. juli 2005 Misjonær :oops: Doggy kan jeg ikke ha pga livmor utfall (Smerter :cry: ) Jeg har ikke det, men kan alikevel oppleve smerter i doggy.
Hamtaro Skrevet 25. februar 2006 #27 Skrevet 25. februar 2006 Det er at livmoren min ligger lenger ned mot vagina enn "normalt", og at livmorstappen stikker ut (inn mot hullet i vagina) 3-4 cm. Ikke noe farlig, men ubehagelig ved samleie (for min del da). Var ikke noe flink til å forklare dette, men håper at du forstår ← Er det sant? eller kan det bare være fordi du ikke blir nok opphisset. Har lest at når jenter er kåte trekker livmora seg lenger opp for å gjøre klar fon penetrering(babymaking)
Knurr Skrevet 25. februar 2006 #28 Skrevet 25. februar 2006 Går fint an å få vondt selv om man er særdeles opphisset og særdeles frisk! Eksen var veldig generøst utstyrt, og hvis vi ikke tok hensyn til det skreik jeg av noe helt annet enn glede... Men hvis man "passer sammen" er doggy definitivt best! Spesielt hvis jeg kan lene meg mot en vegg, eller vi står oppreist på gulvet. *sukk* Det er altfor lenge sida nå!
Gjest Gjest Skrevet 26. februar 2006 #29 Skrevet 26. februar 2006 Det er at livmoren min ligger lenger ned mot vagina enn "normalt", og at livmorstappen stikker ut (inn mot hullet i vagina) 3-4 cm. Ikke noe farlig, men ubehagelig ved samleie (for min del da). Var ikke noe flink til å forklare dette, men håper at du forstår ← kanskje Du - som jeg - da hadde digga Analt
Phantasy Skrevet 26. februar 2006 #30 Skrevet 26. februar 2006 Min er en blanding av doggy, å være på toppen og misjonæren med en pute under rompa. =)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå