Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en i søskenflokken som sliter sosialt, mister alle kjærestene sine og venner trekker seg unna.

Siden vi er søsken så føler jeg ett ansvar.

Personen har ikke mye sosialt i livet lenger. Men jeg takler ikke selv å være med denne personen så mye. Kun når det er familie selskap, da går det greit. 

Men utenom dette har jeg fått nokk kjenner jeg. Det er bare mas og mas og mye idiotisk tull. Finner på mye dumt og sier mye dumt.

Jeg blir sliten og lei etter lengre tid med denne personen.

Er det galt å bare kutte ut det sosiale med denne personen? Skal jeg være ærlig ?

Anonymkode: c0159...13e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Spør hva som skjer med vedkommende. Folk oppfører seg jo ikke sånn når de har det bra? 

Anonymkode: ecc61...4bb

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Spør hva som skjer med vedkommende. Folk oppfører seg jo ikke sånn når de har det bra? 

Nei. Det er handler såklart om det. Men skal jeg ødelegge meg selv fordi en av mine søsken sliter sosialt? Null tålmodighet, sta og trykker meg ned humoristisk for å løfte seg selv?

Tanken er alltid " h*n har det ikke bra, ikke bry deg eller ta det til deg."

Jeg får det faktisk dårlig med meg selv. Derfor tror jeg det er lurt å redde meg selv egentlig. 

Det er ikke noe jeg kan gjøre. 

AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Nei. Det er handler såklart om det. Men skal jeg ødelegge meg selv fordi en av mine søsken sliter sosialt? Null tålmodighet, sta og trykker meg ned humoristisk for å løfte seg selv?

Tanken er alltid " h*n har det ikke bra, ikke bry deg eller ta det til deg."

Jeg får det faktisk dårlig med meg selv. Derfor tror jeg det er lurt å redde meg selv egentlig. 

Det er ikke noe jeg kan gjøre. 

Hva med foreldrene dine, bryr de deg noe?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...