AnonymBruker Skrevet 25. mai 2020 #1 Skrevet 25. mai 2020 Jeg har alltid hatt en veldig mørk hårfarge, og jeg synes det harmonerer veldig med hudtonen min. Nå har jeg bleket håret mitt i noen omganger for å få en lysere brunfarge til sommeren. Håret er selvfølgelig oransje ish, og jeg føler meg virkelig ikke som meg selv. Har dere noen formening om hvilke hårfarger som passer til hva? Blodårene mine er forøvrig både grønn, blå og lilla, så jeg regner med jeg har en nøytral hudtone? Anonymkode: 6b033...900
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2020 #2 Skrevet 25. mai 2020 Kald hudtone - kald hårfarge Anonymkode: 18086...532
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2020 #3 Skrevet 25. mai 2020 Jeg har varme undertoner i huden, og kler også min naturlige varmblonde farge best. Jeg hadde en periode i tyveårene hvor jeg bleket håret til en kaldere tone, og jeg så bare syk ut. Anonymkode: d2d2c...186 2
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2020 #4 Skrevet 25. mai 2020 Det kommer litt an på hudtonen din og hvor lys/mørk du er, øyefarge og din naturlige hårfarge. Liksom det helhetlige. Du sier du har mørk hårfarge, men er den varm, kald, nøytral? Hvordan er kontrasten mellom hudfargen, øynene og håret ditt? Med nøytral hudtone så kan man komme unna med både varmt og kaldt uten at det er krise, men man vil gjerne lene liiitt mer mot den ene eller den andre. Jeg er nøytral, men jeg veier litt mot det varme. Jeg passer både sølv og gull helt greit, men gull litt bedre. Har du noen farger du føler du passer bedre enn andre? Anonymkode: ded17...adc 1
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2020 #5 Skrevet 25. mai 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det kommer litt an på hudtonen din og hvor lys/mørk du er, øyefarge og din naturlige hårfarge. Liksom det helhetlige. Du sier du har mørk hårfarge, men er den varm, kald, nøytral? Hvordan er kontrasten mellom hudfargen, øynene og håret ditt? Med nøytral hudtone så kan man komme unna med både varmt og kaldt uten at det er krise, men man vil gjerne lene liiitt mer mot den ene eller den andre. Jeg er nøytral, men jeg veier litt mot det varme. Jeg passer både sølv og gull helt greit, men gull litt bedre. Har du noen farger du føler du passer bedre enn andre? Anonymkode: ded17...adc Ts her. Håret mitt fra naturens side er faktisk lys oransje ish. Ikke så ille som det høres ut, men jeg føler selv jeg kler akkurat den fargen, selvom jeg ikke har hatt den på mange år. De siste årene har jeg hatt en mørk og kald hårfarge. Jeg har prøvd flere ganger de siste årene å få en fin sjokoladebrun farge, men jeg tror det blir for varmt rett og slett. Har forøvrig blå øyne! I og med at blodårene mine både er lilla,blå og grønn har jeg jo tenkt at jeg har en nøytral hudtone, men kler kler IKKE gull i det hele tatt. Jeg kler grønn,beige,grå, svar og litt nøytrale farger, men rød og marineblå funker ikke. Anonymkode: 6b033...900
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå