Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest lurerjeg
Skrevet

Det er mye salg for tiden og i den forbindelse lurer jeg på når de ordinære varene kommer i butikkene?

Kjipt med salg. Vil se noe nytt! :kul:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nyhetene kommer sakte men sikkert nå de :)

Skrevet

Ja, sommerklær er på salg, så vi som skal ha sommerferie om en stund må bruke sorte ullgensere og støvletter om vi vil ha noe nytt rett før ferie... for nå kommer høstvarene. Drit irriterende!

Skrevet
Ja, sommerklær er på salg, så vi som skal ha sommerferie om en stund må bruke sorte ullgensere og støvletter om vi vil ha noe nytt rett før ferie... for nå kommer høstvarene. Drit irriterende!

Vårklærne er på salg, de fleste har ikke satt ned noe særlig sommertøy enda. Bare luresalg de første ukene synes jeg.

At butikkene ligger langt foran årstidene er vel ikke noe nytt fenomen. Har hvertfall vært sån siden jeg startet i butikk for 7 år siden. Vårklærne begynner å komme rett etter jul og høstklærne kommer (i god tid) før skolestart - i juli.

Gjest lurerjeg
Skrevet

Vårklærne er på salg, de fleste har ikke satt ned noe særlig sommertøy enda. Bare luresalg de første ukene synes jeg.

At butikkene ligger langt foran årstidene er vel ikke noe nytt fenomen. Har hvertfall vært sån siden jeg startet i butikk for 7 år siden. Vårklærne begynner å komme rett etter jul og høstklærne kommer (i god tid) før skolestart - i juli.

kommer det mer sommerklær da? :)

Skrevet

Jeg jobber litt ekstra på B-young, og hos oss kommer høstklærne i midten/slutten av juli.

Skrevet

Nei, bare påfyll av det vi har fra før. (snakker ikke for alle butikkene nå da ;) )

Gjest Daniella_
Skrevet

Hvor jobber du? *nysgjerrig* :)

Skrevet

Bestseller butikkene får varer hver dag. (Vero Moda, Only, Vila osv.)

Høstvarene har begynt og komme, og nyhetene henger i butikkene. Man må bare kommer seg forbi salgsvarene og kikke litt i butikene.

Gjest Coral
Skrevet

Syns jeg har sett en del høstklær allerede, og støvletter har de også begynt å få inn rundt omkring. Venter nok litt til før jeg går til innkjøp av høstklær, sommeren har jo omtrent nettopp startet (i hvert fall værmessig :wink: ).

Skrevet

De fikk inn noen kjempekule skinnvester med pels på Vila på cc vest i dag.

Det lønner seg sjelden å vente....

Skrevet

Her er en smakebit av høstkolleksjonen til Fransa:

http://www.fransa.com/default.asp?id=2&colpage=1

Kan allerede nå si at jeg skal ha den rosa/lilla kåpa med pelskant (men kanskje ikke i den fargen) :P

Klesbutikkene her i byen er fulle av klær til halv pris eller mer, og en butikk hadde omtrent alle klær til kr. 99,-. Jeg fant f.eks. en kjole som jeg i vår kjøpte til kr. 899,- som nå var nedsatt til 99,- :evil:

Jeg har kjøpt så mye sommerklær at de interesserer meg liksom ikke lenger. Dessuten reiser jeg på ferie til USA i neste uke og skal shoppe der :kul: . Men jeg storgleder meg til høstklærne kommer!!

Gjest Daniella_
Skrevet

Pels er kult! Gleder meg til høstens shopping!! :kul:

Skrevet

Lenge siden jeg fikk høstkatalogen til H&M Rowells, men har ikke bestilt enda da. Elsker høstklær. Det er da de fineste fargene kommer. :-)

Skrevet
Her er en smakebit av høstkolleksjonen til Fransa:

http://www.fransa.com/default.asp?id=2&colpage=1

Kan allerede nå si at jeg skal ha den rosa/lilla kåpa med pelskant (men kanskje ikke i den fargen) :P

Jeg kan med en gang si at Vero Moda får helt lik, bare med brun pelskant til 999,- Det sto ikke norsk pris der, men utifra de andre valutaene kan man anta at denne blir dyrere.

Skrevet

Jeg snakket med en som har en skobutikk, og der var alle sommervarene på tilbud.

Han hadde allerede betalt for høstens varer, og de var rett rundt hjørnet! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...