Gjest Anonymous Skrevet 14. september 2002 #1 Del Skrevet 14. september 2002 Min kjæreste, når han er sammen med kameratene sine, så skryter han om sexlivet vårt, og sier at alt er så bra osv, og han er en god elsker. Vi har et bra sexliv ja, men jeg syns ikke det er noe å skryte om. Vi har jo problemer som at han tenker litt for mye på seg selv, bruker aldri tid på meg for at jeg skal ha det noe godt osv. Jeg har blitt litt provosert av det, så i helgen, var vi ute med tre andre par og spiste middag. Da vi begynte å snakke om sex, skrøt han på seg littegrann om hvor mye han klarer osv. Og da kunne jeg ikke dy meg, så jeg sa rett ut "jasså, da har du en annen oppfatning enn meg!" også begynte de andre guttene å le! Vet det var dårlig gjort, men jeg er så lei av at han skal skryte på seg ting som han ikke gjør. Nå har jeg dårlig samvittighet, men han fikk seg en trøkk. Ikke bare har han skjerpet seg, men han har blitt en bedre elsker! Noen andre som har slike kjærester? Skryter på seg mer enn de kan? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isla Skrevet 14. september 2002 #2 Del Skrevet 14. september 2002 Da jeg var yngre og hadde min første kjæreste som jeg hadde sex med, fikk jeg høre av noen venner at vi hadde brukt en pakke kondomer på en natt... Noe som ikke var sant. Jeg ble ganske såret av å få høre slikt av andre og ble sint på kjæresten min. Jeg hadde nettopp mistet jomfrudommen min og ville ikke at andre skulle tro eller vite noe om vårt sex-liv. :evil: Han fikk høre det så ørene flagret. Han benektet at det var han som hadde sagt det. Jeg trodde på ham da - men kan tenke meg at det var han som sa det til en kamerat, kanskje på spøk eller for å vise at han også "fikk sitt i høyet". Uansett så hørte ikke jeg flere slike rykter eller andre rykter om vårt sex-liv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Majken Skrevet 14. september 2002 #3 Del Skrevet 14. september 2002 "jasså, da har du en annen oppfatning enn meg!" Sa du det? You go girl!!! Har ikke vært borti en sånn jugefant, i hvert fall ikke en som juger om det mens jeg har vært til stede.... At fjortisgutter gjør det kan jeg kanskje skjønne, men godt voksne mannfolk...... dårlig selvtillit det står på da kan hende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 14. september 2002 #4 Del Skrevet 14. september 2002 Enkelt gutter som er egoistiske som tenker på seg selv, har som offtest sex i fantasien, men dem må jo ha noen "gode" historier å fortelle kompisene sine eller til arbeidskolegene. Min erfaring at dem som skryter mest, er selvopptatt, dårlige elsker og har litte eller ingen sex med kjæresten/kona/elskerinnen , så dem er nød til å skrytte på seg fe**. :veldigsur: Normale gutter som har et godt sexliv trenger ikke å skryte om det. Mvh Elsker'n Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kevin Skrevet 14. september 2002 #5 Del Skrevet 14. september 2002 Hmmm.... Dette er et fenomen jeg har tenkt mye på. Det er jo helt rett det Gjest skriver. Dersom emnet sex kommer på banen blandt en gjeng gutter, er det ikke måte på hvor mange Casanovaer og Don Juaner som finnes. Det er ikke måte på hvor mange ganger vi klarer det, hvor gode vi er, hvor ekstreme teknikker vi har, hvor store vi er og lignende. Dette blir heldigvis bedre med alderen, men det har ikke forsvunnet i vennekretsen min enda.... Innimellom går det en vanvittig f*en igjennom meg. I stedet for å slå meg på hylekoret om hvor fantastisk jeg er, så kjører jeg greia helt motsatt vei.... En typisk samtale: M: - I går tok jeg og dama av noe helt vanvittig! Hun vifta med hvitt flagg etter 4 omganger, og da hadde vi holdt på i nesten 5 strake timer, så dersom jeg ser litt trøtt ut, forstår dere hvorfor.... H: - Ja, jeg ga dama mi sitt jeg og for f*en! Det var skikkelig maratonsex i bingen i natt. Jeg tok henne på stuebordet, opp mot veggen og på vaskemaskinen. Som hun kom.... JEG: - Jeg hadde faktisk sex for en måneds tid siden jeg, tror jeg.... er ikke helt sikker, men jeg tror jeg varte kanskje et minutt den gang.... og det er stor forbedring.... M: - *kremt* Ja, nei dama får aldri nok av p*kken min. Den står jo som et spett til jeg ikke gidder mer, og det er jo den desidert største hun noensinne har hatt.... H: - Dama sier at p*kken min er den deiligste på denne jord, og hun synes det er så opphissende å se på'n. Hun kan studere'n i timesvis. JEG: - Min er ikke så lang, men den er tynn.... slapp er den som oftest og.... henger rynkete og kort ned mot venstre.... M: - Men gutta, skal vi finne på noe eller....? Nå må det jo sies at jeg er i en posisjon som gjør at de vet jeg flipper. Tviler på jeg hadde gjort dette blandt folk jeg ikke kjenner så godt. Disse to kompisene mine har begge pratet med ei tidligere "bekjent", og hun hadde visst gitt dem et skikkelig referat, så de skjønner at jeg bare reagerer på deres selvskryt. Ellers hadde jeg nok bare latt dem holde på og holdt kjeft. Synes det blir for dumt å forsøke å imponere kompiser om slik. Poenget er vel å imponere dama....? Hva andre synes er da ikke så nøye....? Hadde vi gutter kunne snakket sammen om problemer i stedet for bare prestasjoner, tror jeg at vi kunne fått en mye mer nyansert verden i forhold til hverandre. Nå har jeg noen kompiser som også kan snakke om problemer, men det er få i forhold til alle jeg kjenner. Stort sett når det gjelder sex er det kun prestasjoner og svært få problemer. DER har vi mye å lære av dere jenter.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Duchess Skrevet 15. september 2002 #6 Del Skrevet 15. september 2002 GO Kevin! Til deg som starta tråden: Syns ikke du var slem jeg, han fikk som fortjent, enkelt og greit, og resultater fikk det jo også, positive sådan, så flink jente! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isla Skrevet 15. september 2002 #7 Del Skrevet 15. september 2002 Men det er litt rart egentlig... Mannfolk skryter av egne prestasjoner til kameratene sine. Når jeg snakker med venninner om mitt sex-liv sitter ikke jeg akkurat og snakker om hvordan JEG er i sengen. Vi jenter snakker mer om hva partner gjør for oss, om partners utstyr og utholdenhet. Er det bare i min venninnegjeng det er slik, eller gjelder det alle? Så uansett om det er mannen eller kvinnen i forholdet som snakker om sex-livet så blir det mest snakk om mannen? Kan hende dere mannfolk også snakker om hvor gode vi damer er også da, men vi sitter ikke akkurat og skryter av oss selv :o Lurer på hvordan mine venninner hadde reagert hvis jeg begynte å snakke om hvor god og trang jeg er, hvor god jeg er til å suge og slikke, hvor fort jeg klarer å gi han orgasme osv osv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 15. september 2002 #8 Del Skrevet 15. september 2002 Det er sant som Isla skriver, jeg har det også slik med venninnene mine. Eller, hadde, får jeg vel si. Vi pratet om Han i senga, og ikke oss selv. Men nå prater jeg ikke om sexlivet mitt til venninnene mine lenger, det er liksom en privatsak. Blir tydeligvis mest snakk om mannen, ja... Huff, håper ikke mannfolka snakker om hvordan vi jentene er i senga heller, jeg... Da får de heller skryte av seg selv enn å utbrodere om hvordan jeg er i senga... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristian (71) Skrevet 15. september 2002 #9 Del Skrevet 15. september 2002 Vel, mulig vi gutta er flinke til å skryte på oss en hel masse når det gjelder sex, men jeg syns faktisk at selv om det er idiotisk og høres dumt ut, så må det være bedre enn at man sitter å utleverer hvordan partneren er i senga til andre. Man må ikke glemme at ens venninner/kamerater faktisk møter denne partneren i divers sammenkomster og da er det ikke kult akkurat å vite at halvparten av de som er tilstede vet om de mest private ting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå