nanban Skrevet 8. mars 2002 #1 Del Skrevet 8. mars 2002 Hei. Kikket for moro skyld på danske linker. Virker som det er billigere der?.. Har noen erfaring med det? Har noen erfaring med Lilly.dk som selger kjoler over internett? Bor på sørlandet, så det er raskt og billig å ta en tur. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
scorpion73 Skrevet 8. mars 2002 #2 Del Skrevet 8. mars 2002 Veit ikke helt, men jeg har egnet på det engang før og da skilte det bare noen hundrelapper på lilly i danmark, kontra brudesuiten i sandefjord. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lucy Skrevet 8. mars 2002 #3 Del Skrevet 8. mars 2002 jeg kjøpte kjole hos lilly i Kjøbenhavn. Sparte mange tusen på det. Kjole med underskjørt, sko og slør kom på ca 6000... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest line Skrevet 8. mars 2002 #4 Del Skrevet 8. mars 2002 Jeg kjøpte kjole ++ hos Lilly i Danmark og sparte masse på det. Og jeg ble veldig fornøyd.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Billy Skrevet 9. mars 2002 #5 Del Skrevet 9. mars 2002 kjøpte hos Lilly i danmark og er kjempe fornøyd. Betalte 5000kr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elisabeth Skrevet 9. mars 2002 #6 Del Skrevet 9. mars 2002 Kjøpte kjole og sko på Bryllupet hos fru Larsen i Sandefjord som selger Lily, og betalte 3600,- Kjolen var fra fjordårets kolleksjon. Er helt fornøyd:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anne-sophie Skrevet 12. mars 2002 #7 Del Skrevet 12. mars 2002 Kjøpte kjole hos Alexandra i Danmark. Sparte mange tusen. Der er priser på hjemmesiden http://www.wedding.dk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå