AnonymBruker Skrevet 25. mai 2020 #1 Skrevet 25. mai 2020 Hei Jeg er en 17 år gammel jente som ble invitert til mitt aller første jobbintervju nå på fredag. Jeg søkte på stillingen som medarbeider hos en hamburgerkjede som heter Max. Har dere noen tips til hvordan man skal gjennomføre det mest vellykkede intervjuet? Skal jeg ta med vitnemål fra 10 klasse og siste karakterutskrift? Og når arbeidsgiveren spør meg fortell litt om deg selv, skal jeg fortelle om hvordan jeg er som person altså jeg er en hardarbeidende jente som jobber hardt for å nå mine mål, eller skal jeg fortelle hva jeg liker å gjøre på fritiden osv? Eller litt om både jobbrelatert og hvordan jeg er når jeg er hjemme? Evt andre viktige ting? Hjelp mottas gjerne Anonymkode: 83479...37a
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2020 #2 Skrevet 25. mai 2020 Så har jeg også lest at det er lurt å spørre spørsmål til arbeidsgiveren for å vise at man virkelig er nysgjerrig og engasjert. Hvilke spørsmål kan man stille tilbake for å få flyt i samtalen? Hilsen ts Anonymkode: 83479...37a
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2020 #3 Skrevet 25. mai 2020 Spør om hvordan arbeidsmiljøet er - hvis de allerede har sagt noen ord om det noter deg noe mentalt og spør om de kan fortelle litt mer om det. Du kan også spørre om hva de forventer av deg i starten eller hva slags opplæringsløp de ser for seg hvis du (med ditt utgangspunkt som dere da har diskutert på intervjuet) starter i stillingen. Sånne typer spørsmål. Lykke til! 😃 Anonymkode: 4767d...2f2
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2020 #4 Skrevet 25. mai 2020 48 minutter siden, AnonymBruker skrev: Spør om hvordan arbeidsmiljøet er - hvis de allerede har sagt noen ord om det noter deg noe mentalt og spør om de kan fortelle litt mer om det. Du kan også spørre om hva de forventer av deg i starten eller hva slags opplæringsløp de ser for seg hvis du (med ditt utgangspunkt som dere da har diskutert på intervjuet) starter i stillingen. Sånne typer spørsmål. Lykke til! 😃 Anonymkode: 4767d...2f2 Tusen takk for svar Anonymkode: 83479...37a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå