AnonymBruker Skrevet 25. mai 2020 #1 Skrevet 25. mai 2020 Jeg har en gutt på 8 år ca 50% Han vil ofte til faren, og skjønner det på en måte, siden han er mann. Men det er samtidig så sårt, har ikke noe annen familie enn sønnen min. Har litt slekt et helt annet sted i landet. Jeg bor ganske nært faren, og sønnen vår går mellom oss når han vil, og det synes vi er helt greit. Men han vil altså ofte være hos faren istedet for hos meg. Føler meg så alene her i verden med han som eneste familie, og så vil han ofte ikke være her. Viser det ikke til han da.. Noen som har det likt? Anonymkode: 95f0f...5ed
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2020 #2 Skrevet 25. mai 2020 Kanskje de finner på mye gutteting som sønnen din setter pris på? Å finne på gutteting med mamma er ikke det samme.Du skal bare være glad for at han har ett godt forhold til sin far. Anonymkode: 1c72e...528 3
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2020 #3 Skrevet 25. mai 2020 Jeg er selvfølgelig glad for det. Men dette handler vel om ensomhet og. Har ikke noe annen familie. Og de få vennene er opptatte med nettopp det; familie. Så det er bare veldig trist og. Anonymkode: 95f0f...5ed
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2020 #4 Skrevet 25. mai 2020 Utvid eget nettverk og finn glede i dine egne hobbyting. Og kanskje utvide interessene dine i forhold til barnets interesser. Ikke gi barnet dårlig samvittighet for å ville være med pappaen sin. Anonymkode: 6c54b...b28 2
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2020 #5 Skrevet 25. mai 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Utvid eget nettverk og finn glede i dine egne hobbyting. Og kanskje utvide interessene dine i forhold til barnets interesser. Ikke gi barnet dårlig samvittighet for å ville være med pappaen sin. Anonymkode: 6c54b...b28 Jeg sier det aldri til han, så gir han ikke dårlig samvittighet. Anonymkode: 95f0f...5ed
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2020 #6 Skrevet 25. mai 2020 Så sønnen din skal være den som holder deg med selskap? Ikke hans ansvar at du ikke har mer å gjøre enn ham. Du må komme deg ut og i aktivitet, interesser eller dating -- eller vil du at sønnen din etterhvert skal ha dårlig samvittighet for å dra fra mora si? Anonymkode: 59b89...402 1
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2020 #7 Skrevet 25. mai 2020 33 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så sønnen din skal være den som holder deg med selskap? Ikke hans ansvar at du ikke har mer å gjøre enn ham. Du må komme deg ut og i aktivitet, interesser eller dating -- eller vil du at sønnen din etterhvert skal ha dårlig samvittighet for å dra fra mora si? Anonymkode: 59b89...402 Skjerp deg. Hatt en dårlig dag? Anonymkode: 95f0f...5ed 2
Hr. Aktiv Skrevet 25. mai 2020 #8 Skrevet 25. mai 2020 41 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så sønnen din skal være den som holder deg med selskap? Ikke hans ansvar at du ikke har mer å gjøre enn ham. Du må komme deg ut og i aktivitet, interesser eller dating -- eller vil du at sønnen din etterhvert skal ha dårlig samvittighet for å dra fra mora si? Anonymkode: 59b89...402 Jeg sier ikke det er det som skjer her, men ofte bruker mødrene barna for det det er verdt mot far. De spiller på samvittigheten til barna for egen del. For de får dette ingen jusridisk konsekvens da rettssystemet favoriserer mor til de grader. Det er så mange barn her på berget som ikke får se sitt faderlige opphav bare fordi det er så synd på mor som sitter der alene og ikke klarer å skaffe seg et liv utenom barna. 1
Sokkar Skrevet 25. mai 2020 #9 Skrevet 25. mai 2020 Trur det er mange foreldre rundt om som synes det er sårt, når dei får følelsen av at barnet foretrekker den andre. Har kjent på det selv, men her skyldes det at jeg er for streng. Setter grenser, gir de skjermforbud, leggetider, vann å drikke osv. Merker også at mannen min til tider er foretrukket, fordi han har en annen innlevelse med min snart 8åring. Siden de har en far som ikke er flink å se det, så elsker jeg at mannen min er så godt likt. Og at han har kvaliteter jeg ikke har. Istedenfor så verdsetter jeg de gangene barna kommer til meg. For jeg har mine ting jeg er en ressurs på. Så totalen av deg og far, er forhåpentligvis en kjemperesurs for barnet? Og så 3r det fint med kvinneguiden, så du får luftet deg litt uten at noen får vite det😊
Sokkar Skrevet 25. mai 2020 #10 Skrevet 25. mai 2020 4 minutter siden, Hr. Aktiv skrev: Jeg sier ikke det er det som skjer her, men ofte bruker mødrene barna for det det er verdt mot far. De spiller på samvittigheten til barna for egen del. For de får dette ingen jusridisk konsekvens da rettssystemet favoriserer mor til de grader. Det er så mange barn her på berget som ikke får se sitt faderlige opphav bare fordi det er så synd på mor som sitter der alene og ikke klarer å skaffe seg et liv utenom barna. Moren sier jo at hun lar barnet få gå til far så ofte han ønsker. Så ingenting tyder på at hun setter noen kjepper i hjulene. Tvertimot.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå