Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ser flere damer i 40/50 årene som ser veldig freshe ut,de har mimikk i ansiktet og pannen har bittelitt linjer,men de har ikke noe markerte linjer på hver side mellom nese og munn, slik som det er vanlig å få når man blir eldre. Jeg lurer da på om det er litt filler i kinnene som gir de et naturlig og tidløst utseende,eller om det er ansiktsbehandlinger som dermapen o.l?

Jeg tar botox i pannen og litt rundt øynene to g i året,mens resten av ansiktet har jo preg av at årene går..

Anonymkode: fde85...edb

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Fillers i nasolabiallinjene, kinn og tearthroug gjør underverker. 

Anonymkode: c4f9f...e68

AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ser flere damer i 40/50 årene som ser veldig freshe ut,de har mimikk i ansiktet og pannen har bittelitt linjer,men de har ikke noe markerte linjer på hver side mellom nese og munn, slik som det er vanlig å få når man blir eldre. Jeg lurer da på om det er litt filler i kinnene som gir de et naturlig og tidløst utseende,eller om det er ansiktsbehandlinger som dermapen o.l?

Jeg tar botox i pannen og litt rundt øynene to g i året,mens resten av ansiktet har jo preg av at årene går..

Anonymkode: fde85...edb

Kan du fortsatt se alderen deres selv om de ser "freshe" ut? 

Det er noe jeg kan gjøre. Det holder ikke å fylle på med botox/fillers for å se yngre ut. Man kan fortsatt se små linjer, solflekker, ujevnheter, mangel på glød osv i ansiktet 

Anonymkode: e009f...f07

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har verken nasobiallinjer eller hengende munnviker og blir straks 47.  Noe av årsaken er at jeg har kronisk fet t-sone og dermed smøring 24/7.  Men jeg har tatt botox de to siste somrene mellom brynene /sinnarynka og har time igjen nå på fredag.  Begrenser meg til en gang i året og syns jeg har effekt lengre enn 3 mnd. Effekten er ikke borte hos meg før det har gått 6-7 mnd.  Har tatt filler/juvederm i kanten av overleppa et par ganger for å rette ut linjer også, har enda rester enda det er snart 2 år siden sist. Det gjør så for jævlig vondt å stikke i leppa!!    Ikke alle som får så dype linjer/rynker selv om de nærmer seg 50. Har ikke kråkeføtter ved øynene heller men har pannelinjer, disse tørr jeg ikke gjøre noe med i frykt for å ikke kunne løfte brynene og miste mimikk.  Jeg er over gjennomsnittet opptatt av hudpleie og har tydeligvis gode gener selv om jeg har røyket i mange år og ikke var med høy spf i yngre år.  Syns jeg ser "fresh" ut ift. til alder og når jeg sammenligner meg med kvinner på min egen alder. 

Anonymkode: 0327d...f81

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Fillers i rynkene fra nesen - til munnen + under øynene gjør underverker!

Anonymkode: e79e2...2d4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...