AnonymBruker Skrevet 25. mai 2020 #1 Skrevet 25. mai 2020 Når jeg har sex med kjæresten min er han ikke fornøyd etter en gang, men han vil gjerne ha to ganger og ofte tre ganger før vi er ferdig og da er jeg fed up. Hvis jeg kommer den første eller andre gangen har jeg på en måte tømt kroppen min for kåthet og er godt fornøyd, så jeg forstår ikke vitsen med å ha sex mange ganger etter hverandre. Ofte kommer ikke han heller og jeg orker ikke at han skal kosejokke uten at noe skjer. Senest i går hadde vi to bra knull etter hverandre.Så sto vi opp fordi han skulle hjelpe meg å male og et par timer senere sa han at han måtte gi seg fordi han var så sliten, og det var jeg også. Jeg tenkte å slappe av i sofaen med litt mat og skrolle på Kg, men han tok tak i meg og dro meg mot sengen og begynte å kle av meg for en tredje runde. Jeg sa jeg ikke hadde lyst fordi jeg var sliten i hodet og ikke kåt, men han ga seg ikke. Til slutt klarte han å få meg sprengkåt og jeg kom som en kule, men kjente på meg at det ikke er greit å bli "presset" til sex når jeg ikke har lyst. Vi i bor ikke sammen så vi ser hverandre en til to ganger i uken og da har han lyst å knulle mye. Jeg synes det er kvaliteten og ikke kvantiteten som betyr noe. Anonymkode: bb6c2...e5f
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2020 #3 Skrevet 25. mai 2020 Jeg ville gått for dump. Og prise deg lykkelig for at du ikke bor med han!! Anonymkode: 93858...53f
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2020 #4 Skrevet 25. mai 2020 Gi han til meg :P Jeg har behov for flere runder Anonymkode: bbbf3...fc6 8
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2020 #5 Skrevet 25. mai 2020 Etter 6 år sammen blir du litt lei.. Ts Anonymkode: bb6c2...e5f 1
Bamseklemmer Skrevet 25. mai 2020 #6 Skrevet 25. mai 2020 Jeg kan godt strekke meg til flere omganger, men jeg gir meg når kvinnen er fornøyd, utover det er det jo tvungen sex. Jeg er blitt mer og mer glad i å ha hyppig sex fremfor sånn maraton greier på flere orgasmer... Venter man til man blir naturlig kåt på hverandre blir jo orgasmen mye sterkere også, enn sånn påtvungen daglig avtalt sex🙄 6
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2020 #7 Skrevet 25. mai 2020 Folk er virkelig forskjellige, jeg elsker sånt. Digger når fyren "presser" meg som du kaller det. Men med mindre jeg ber han bestemt om å stoppe og han holder meg fast imot min vilje så føler jeg meg jo ikke presset akkurat. Om han får meg kåt når jeg egentlig ikke er i humør så er jo ingenting bedre enn det? Nåværende ff kan sjeldent ta to runder rett etter hverandre og jeg savner det.. Uansett så bør du snakke med han. Når du faktisk blir kåt og kommer så bra så hvordan skal han skjønne at noe blir feil? Tilfelle han ikke er synsk. Jeg ser bare ikke hva han liksom har gjort galt her. Anonymkode: bce3e...0d4 4
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2020 #8 Skrevet 25. mai 2020 46 minutter siden, AnonymBruker skrev: Folk er virkelig forskjellige, jeg elsker sånt. Digger når fyren "presser" meg som du kaller det. Men med mindre jeg ber han bestemt om å stoppe og han holder meg fast imot min vilje så føler jeg meg jo ikke presset akkurat. Om han får meg kåt når jeg egentlig ikke er i humør så er jo ingenting bedre enn det? Nåværende ff kan sjeldent ta to runder rett etter hverandre og jeg savner det.. Uansett så bør du snakke med han. Når du faktisk blir kåt og kommer så bra så hvordan skal han skjønne at noe blir feil? Tilfelle han ikke er synsk. Jeg ser bare ikke hva han liksom har gjort galt her. Anonymkode: bce3e...0d4 Det er bare det at han maser om sex og presser meg til det og tar ikke alltid et nei eller han blir sur. Mange damer synes nok det er digg, men jeg begynner å bli lei av dette maset. Ts Anonymkode: bb6c2...e5f
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2020 #10 Skrevet 25. mai 2020 For et luksusproblem!! Blir du "presset" til det når du blir sprengkåt og kommer som ei kule?? (Merkelig tilleggsinfo forresten) Dere har tydeligvis ulik lyst og han gjør da ikke noe galt. Du er et voksent menneske som kan si nei. Men ikke sutre over at du lar deg forføre og at han gir deg orgasmer Anonymkode: fbd90...f26 4
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2020 #11 Skrevet 25. mai 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: For et luksusproblem!! Blir du "presset" til det når du blir sprengkåt og kommer som ei kule?? (Merkelig tilleggsinfo forresten) Dere har tydeligvis ulik lyst og han gjør da ikke noe galt. Du er et voksent menneske som kan si nei. Men ikke sutre over at du lar deg forføre og at han gir deg orgasmer Anonymkode: fbd90...f26 Ts her. Som oftest faker jeg orgasme for å bli fort ferdig fordi jeg orker ikke sex når jeg ikke har lyst. Å ha sex når man ikke vil er drepen for sexlysten Anonymkode: bb6c2...e5f 3
Bamseklemmer Skrevet 25. mai 2020 #12 Skrevet 25. mai 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ts her. Som oftest faker jeg orgasme for å bli fort ferdig fordi jeg orker ikke sex når jeg ikke har lyst. Å ha sex når man ikke vil er drepen for sexlysten Dette med faking er jo blitt diskutert før, men det er et vanskelig tema. At du må fake orgasme for å få han til å tro du er ferdig, er jo ikke bra for noen... Iallefall ikke for deg i lengden, du vil nok komme til et punkt der du ikke klarer å ha mere sex med han. Kanskje tenker du at det bare er greit å fake fremfor å fortelle han hva du mener. I slike tilfeller er det ikke bestandig så lett å prate ut om dette til menn som ikke er så forståelsesfull. Kanskje litt redd for hvordan han reagerer... Noen menn har jo et snevret syn og ikke avslører fakingen, de pælmer bare på så lenge hun lager lyd, så tror de hun har det deilig... I min verden handler sex om rettferdighet, ærlighet i komunikasjon og en god del gøy og glede, ingen bør oppleve dårlig sex... og alle kvinner er like deilig når de blir behandlet riktig og på en respektfull måte😍
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2020 #13 Skrevet 25. mai 2020 11 minutter siden, Bamseklemmer skrev: Dette med faking er jo blitt diskutert før, men det er et vanskelig tema. At du må fake orgasme for å få han til å tro du er ferdig, er jo ikke bra for noen... Iallefall ikke for deg i lengden, du vil nok komme til et punkt der du ikke klarer å ha mere sex med han. Kanskje tenker du at det bare er greit å fake fremfor å fortelle han hva du mener. I slike tilfeller er det ikke bestandig så lett å prate ut om dette til menn som ikke er så forståelsesfull. Kanskje litt redd for hvordan han reagerer... Noen menn har jo et snevret syn og ikke avslører fakingen, de pælmer bare på så lenge hun lager lyd, så tror de hun har det deilig... I min verden handler sex om rettferdighet, ærlighet i komunikasjon og en god del gøy og glede, ingen bør oppleve dårlig sex... og alle kvinner er like deilig når de blir behandlet riktig og på en respektfull måte😍 Jeg vet det er galt å fake, men han sier han ikke klarer å komme hvis jeg ikke kommer og jeg orker ikke å holde på i evigheter før det går for han/ikke går for han.Hadde han gitt seg etter en eller to omganger hadde jeg ikke trengt å fake. Ts Anonymkode: bb6c2...e5f
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2020 #14 Skrevet 25. mai 2020 Neste gang så faker du ikke og sier at sexmaset hans er turnoff. Kanskje han da tar poenget? Anonymkode: 34bfa...75e 2
Bamseklemmer Skrevet 26. mai 2020 #15 Skrevet 26. mai 2020 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg vet det er galt å fake, men han sier han ikke klarer å komme hvis jeg ikke kommer og jeg orker ikke å holde på i evigheter før det går for han/ikke går for han.Hadde han gitt seg etter en eller to omganger hadde jeg ikke trengt å fake. Ts Aha ja, han er av den typen ja! Unnskyld uttrykket, men jeg har hørt det før... Han vil høre deg stønne for da tror han du har det deilig og kommer av lydene du gjør... Han er nok livredd for at han ikke er deilig nok hvis du ikke stønner... jeg tror han har komplekser med dette? Men på en annen side blir jeg litt bekymret hvis kvinnen ikke gir en lyd fra seg, men å høre på pusten kan jo i mange tilfeller høres at man har det deilig uten å stønne. Jeg har også opplevd faking, men merket det på nipplene og klitten... Synes bare det er så synd at du skal ha det slik TS, tror nok du må få han til å forstå at ting ikke er som det burde, men du er nok litt redd for at han forlater deg eller på reaksjonen hans... å ha det slik du har det nå er ikke bra i lengden, den bremser jo også opp sexlysten din? 1
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2020 #16 Skrevet 26. mai 2020 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: Neste gang så faker du ikke og sier at sexmaset hans er turnoff. Kanskje han da tar poenget? Anonymkode: 34bfa...75e Jeg har sagt det på en fin måte, men da blir han kort og nesten sur og jeg får dårlig samvittighet. Ts Anonymkode: bb6c2...e5f
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2020 #17 Skrevet 26. mai 2020 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Etter 6 år sammen blir du litt lei.. Ts Anonymkode: bb6c2...e5f Dere bor ikke sammen etter 6 år som kjærester? Selv om dere bor nær nok til å møtes 1- 2 × uka? Hvem av dere holder igjen? 15 timer siden, Bamseklemmer skrev: Venter man til man blir naturlig kåt på hverandre blir jo orgasmen mye sterkere også, enn sånn påtvungen daglig avtalt sex🙄 De har da vel ikke daglig sex? De møtes ikke en gang hver dag. Anonymkode: 1b43c...a62
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2020 #18 Skrevet 26. mai 2020 Selvfølgelig er det ikke noe greit å føle seg presset til sex og du må snakke med ham om det, men hvorfor sees dere ikke oftere enn 1-2 ganger i uken når dere har vært sammen i seks år? Det høres utrolig trist ut, synes jeg. Anonymkode: 31c7c...a10 2
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2020 #19 Skrevet 26. mai 2020 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er bare det at han maser om sex og presser meg til det og tar ikke alltid et nei eller han blir sur. Mange damer synes nok det er digg, men jeg begynner å bli lei av dette maset. Ts Anonymkode: bb6c2...e5f Okei, da skjønner jeg litt mer. Jeg forstod det som at han maste men så ble det alltid digg etterpå for deg. Hvis det er sånn at du må fake for å komme deg gjennom situasjonen og dermed mest sannsynlig ikke nyter det såå mye så er det jo noe annet. Men det er du som bestemmer om du skal ha sex eller ikke og du trenger ingen god grunn til å si nei annet enn at du ikke føler for det der og da. Hvis han blir sur så er det hans problem. Det er ikke bra for din egen del og konstant gjøre noe som blir feil for deg selv. Jeg mener at i et forhold hvor ting står bra til og man føler seg elsket og ivaretatt så er det ingenting i veien med å ha litt "pliktsex" for å tilfredsstille den andre. Men noe sier meg at dere er litt forbi der. Anonymkode: bce3e...0d4
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2020 #20 Skrevet 26. mai 2020 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Dere bor ikke sammen etter 6 år som kjærester? Selv om dere bor nær nok til å møtes 1- 2 × uka? Hvem av dere holder igjen? De har da vel ikke daglig sex? De møtes ikke en gang hver dag. Anonymkode: 1b43c...a62 Vi bor ikke sammen fordi vi har barn på hver vår kant, og vil ikke la de bytte skole&venner. Dessuten er ikke mitt barn så begeistret for hans barn, så jeg ønsker å vente å bo sammen og det gjør han også. Ts Anonymkode: bb6c2...e5f 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå