Rosenrød Skrevet 28. juni 2005 #1 Skrevet 28. juni 2005 Er det noen som har peiling på hvilke moter/farger/sko som kommer til å komme til høsten? Reiser til London om halvannen måned på shopping, og er så speeent på hva som kommer til å være det STORE!
Arwen Skrevet 28. juni 2005 #2 Skrevet 28. juni 2005 Plomme, petroleum og brunt kommer hvertfall. Sammen med masse jeans fortsatt. Ser det kommer en del boleroer også.
Kame Skrevet 28. juni 2005 #3 Skrevet 28. juni 2005 Dette har jeg fått vite: "I høst blir det fuskepels i lange baner. Korte vester, korte jakker, kåper og som detalj på kraver o.l. Vi ser skinn i farger som mocca og cognac. Og svarte jeans. Ikke gråslitte, men svarte. Ellers blir det mer og mer detaljer på klærne, topper med etnisk mønster, omslagskjoler og cardigans. Jeansen kommer også med print, broderier og annen stæsj. Skjørt og kjoler holder seg litt utover, ellers så blir det boots utover og mye handler om å mikse det røffe og feminine. Det er bare å glede seg. Mocca, cognac, armygrønn, gammelrosa og svart tror jeg blir sikre slagere." :-)
Gjest Daniella_ Skrevet 28. juni 2005 #4 Skrevet 28. juni 2005 Dette har jeg fått vite: "I høst blir det fuskepels i lange baner. Korte vester, korte jakker, kåper og som detalj på kraver o.l. Vi ser skinn i farger som mocca og cognac. Og svarte jeans. Ikke gråslitte, men svarte. Ellers blir det mer og mer detaljer på klærne, topper med etnisk mønster, omslagskjoler og cardigans. Jeansen kommer også med print, broderier og annen stæsj. Skjørt og kjoler holder seg litt utover, ellers så blir det boots utover og mye handler om å mikse det røffe og feminine. Det er bare å glede seg. Mocca, cognac, armygrønn, gammelrosa og svart tror jeg blir sikre slagere." :-) hvor har du tatt dette i fra?
Kame Skrevet 29. juni 2005 #5 Skrevet 29. juni 2005 hvor har du tatt dette i fra? Ei fra et annet forum som er sjef på en Vero Moda-butikk. Så det er selvsagt farget av hva de har satset på.
Sienna Skrevet 29. juni 2005 #6 Skrevet 29. juni 2005 Og svarte jeans. Ikke gråslitte, men svarte. :o :o Jeansen kommer også med print, broderier og annen stæsj. Uææhh! Igjen? Kan de ikke slutte å ødelegge jeans på den måten? Gi meg et par enkle, blå!
Gjest Coral Skrevet 29. juni 2005 #7 Skrevet 29. juni 2005 Uææhh! Igjen? Kan de ikke slutte å ødelegge jeans på den måten? Gi meg et par enkle, blå! *Vil også ha enkle blå* Helst ganske mørke, eller mellomblå. Satser på de får inn sånne til høsten også. Liker ikke for mye stæsj på jeansene, det kan man heller plusse på med andre steder om ønskelig!
Gjest Daniella_ Skrevet 29. juni 2005 #8 Skrevet 29. juni 2005 Det er da mange jeans uten stæsj. Syns jeg ser det overalt jeg.
Shoegal Skrevet 29. juni 2005 #9 Skrevet 29. juni 2005 :o :o Uææhh! Igjen? Kan de ikke slutte å ødelegge jeans på den måten? Gi meg et par enkle, blå! my thoughts exactly!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå