AnonymBruker Skrevet 25. mai 2020 #1 Del Skrevet 25. mai 2020 Hallo. Jeg skal male mye ute i forskjellige farger. Huskestativ, benker, lekehus og annet kreativt som blir til under sommeren. Noen som har tips til grei utendørsmaling uten å må bruke flerfoldige tusenlapper? Egentlig billigst mulig da jeg vil ha muligheten til å bruke mange forskjellige farger. Anonymkode: b4c0b...72d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2020 #2 Del Skrevet 25. mai 2020 Ts her igjen Kom på at kanskje lakk kan fungere? Altså, på boks? Jeg vil ha knæsj farver 🦄 Anonymkode: b4c0b...72d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2020 #3 Del Skrevet 25. mai 2020 En god del farger fra quick bengalakk- spray har gått ut.. se om de har igjen på tilbid på nærmeste coop bygg eller andre fargehandlere. Anonymkode: d0db1...d46 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2020 #4 Del Skrevet 26. mai 2020 Ts Hva mener du med spray har gått ut? engalakk ja! Trodde det måtte være på metall, funker det på treverk også? Anonymkode: b4c0b...72d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå