AnonymBruker Skrevet 25. mai 2020 #1 Del Skrevet 25. mai 2020 Hva synes dere om navnet Max? Passer veldig fint til søsteren navn, men er litt redd for at det ikke er et navn som passer feks en 70 åring 😏 Anonymkode: 683a4...e34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2020 #2 Del Skrevet 25. mai 2020 Tenker bare Max Mekker. Anonymkode: 7f373...f46 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2020 #3 Del Skrevet 25. mai 2020 Max Manus tenker jeg på. Anonymkode: cb2fd...49a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2020 #4 Del Skrevet 25. mai 2020 Synes det er veldig fint! Vi vurderte det😊 Anonymkode: 0e23e...97c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2020 #5 Del Skrevet 25. mai 2020 Syns det er veldig fint både til barn og voksne, men det kan komme av at morfar het Max Anonymkode: 0739b...9c9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 25. mai 2020 #6 Del Skrevet 25. mai 2020 Jeg syns ikke det er spesielt fint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2020 #7 Del Skrevet 25. mai 2020 Nydelig! Anonymkode: 343bb...072 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2020 #8 Del Skrevet 25. mai 2020 Det er et sånt navn hovedpersoner i tegnefilmer har. Synes ikke ekte mennesker kler det. Anonymkode: 7a5fc...6a2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2020 #9 Del Skrevet 25. mai 2020 En i femteklasse heter Max. Jeg synes det er helt ok.Om det passet til Max Manus, passer det fint til en 70-åring. Anonymkode: 3a4da...726 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2020 #10 Del Skrevet 25. mai 2020 Liker det ikke. Det høres ut som en hundeeier som egentlig ikke bryr seg om bikkja si, men den må nå bare få et navn og da er Max det første man kommer på. I likhet med Buster, Mira, Stella og Bella. Anonymkode: 965d8...5a1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lula Skrevet 25. mai 2020 #11 Del Skrevet 25. mai 2020 Nytter ikke å spørre hva andre mener om et navn. Folk er så farget av egne oppfatninger. Enten fordi man liker/ikke liker noen med det navnet, kjenner en hund med det navnet, husker en tegneserie fra barndommen med det navnet o.s.v. Det er veldig mye følelser knyttet til navn. Heldigvis har evt negative følelser rundt navn en tendens til å endre seg fort når man blir kjent med/glad i noen med et navn man egentlig ikke likte. Så velg det DU synes er fint og passer. Føles det rett for deg og barnets far så gi gass! For ordens skyld: Jeg synes Max er veldig fint Selv ga vi vår sønn et navn som min svigermor mislikte sterkt. Det gikk ikke an å ha det til navn! INGEN som het noe så rart i følge henne! Og gjett hva: Etter 2 uker hadde hun jammen vent seg til navnet, og hun ringte meg til og med for å fortelle at hun hadde hørt om noen som het det samme (wow!) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trynefaktor Skrevet 25. mai 2020 #12 Del Skrevet 25. mai 2020 5 minutter siden, Lula skrev: Nytter ikke å spørre hva andre mener om et navn. Folk er så farget av egne oppfatninger. Enten fordi man liker/ikke liker noen med det navnet, kjenner en hund med det navnet, husker en tegneserie fra barndommen med det navnet o.s.v. Det er veldig mye følelser knyttet til navn. Heldigvis har evt negative følelser rundt navn en tendens til å endre seg fort når man blir kjent med/glad i noen med et navn man egentlig ikke likte. Så velg det DU synes er fint og passer. Føles det rett for deg og barnets far så gi gass! For ordens skyld: Jeg synes Max er veldig fint Selv ga vi vår sønn et navn som min svigermor mislikte sterkt. Det gikk ikke an å ha det til navn! INGEN som het noe så rart i følge henne! Og gjett hva: Etter 2 uker hadde hun jammen vent seg til navnet, og hun ringte meg til og med for å fortelle at hun hadde hørt om noen som het det samme (wow!) Enig. Og Max er et fint navn. Fungerer internasjonalt gjør det og. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2020 #13 Del Skrevet 25. mai 2020 Bestefaren min het Max. Synes navnet er veldig fint og maskulint (faktisk også litt tøft). Passer på gutter og menn i alle aldre. Anonymkode: cc798...d13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2020 #14 Del Skrevet 25. mai 2020 26 minutter siden, Lula skrev: Nytter ikke å spørre hva andre mener om et navn. Folk er så farget av egne oppfatninger. Enten fordi man liker/ikke liker noen med det navnet, kjenner en hund med det navnet, husker en tegneserie fra barndommen med det navnet o.s.v. Det er veldig mye følelser knyttet til navn. Heldigvis har evt negative følelser rundt navn en tendens til å endre seg fort når man blir kjent med/glad i noen med et navn man egentlig ikke likte. Så velg det DU synes er fint og passer. Føles det rett for deg og barnets far så gi gass! For ordens skyld: Jeg synes Max er veldig fint Selv ga vi vår sønn et navn som min svigermor mislikte sterkt. Det gikk ikke an å ha det til navn! INGEN som het noe så rart i følge henne! Og gjett hva: Etter 2 uker hadde hun jammen vent seg til navnet, og hun ringte meg til og med for å fortelle at hun hadde hørt om noen som het det samme (wow!) Tusen takk for supert svar! 😊 Jeg vil veldig gjerne han skal hete Max, da det passer veldig godt til storesøster, pluss at det fungerer overalt i verden 😊 Vordende pappa er derimot ikke helt enig, og synes det er et hundenavn 😔 Så må prøve å få gode argumenter til at det ikke er et hundenavn 😍 Anonymkode: 683a4...e34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2020 #15 Del Skrevet 25. mai 2020 Jeg synes Max er et hundenavn, passer ikke på mennesker. Tenker at om barnets far synes det er et hundenavn, så er vel det en rinelig dealbreaker. Ville du hatt et hundenavn på barnet ditt? Det er det du gjør mot barnefar..! Anonymkode: 2833d...e25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lilli My Skrevet 25. mai 2020 #16 Del Skrevet 25. mai 2020 Kjempefint navn, veldig praktisk at fungerer internasjonalt også - det blir bare viktigere og viktigere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2020 #17 Del Skrevet 25. mai 2020 Hverken Max eller Manus er normale norske navn, men like fordømt var det en som hette Max Manus. Faren het Johan Magnussen, men etter flere år i spankstalende land, skiftet faren navn til Juan Manus Hans sønn ble døpt Maximo Guillermo Manus (Max Manus) Anonymkode: 03f03...bd3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klossmajor Skrevet 25. mai 2020 #18 Del Skrevet 25. mai 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: En i femteklasse heter Max. Jeg synes det er helt ok.Om det passet til Max Manus, passer det fint til en 70-åring. Anonymkode: 3a4da...726 Max Manus sitt fulle navn var Maximo Guillermo Manus. Hans svenske far var visst veldig glad i spansktalende land, og skiftet selv navn fra Johan til Juan. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå