AnonymBruker Skrevet 25. mai 2020 #1 Skrevet 25. mai 2020 Jeg trenger å låne 12.000 veldig veldig kjapt... Problemet er at jeg har vært permittert i 3 mnd så lønnslippene for siste mndene vil ikke gi meg noe lån akkurat... Og mannen må ikke få vite noe.. Starter i ny jobb om bare en uke, men dette haster.. Hva skal jeg gjøre?. Har prøvd flere banker som lover lån uten sikkerhet men får ikke lån, og kan ikke stille med sikkerhet pga jeg ikke kan si noe til mannen... Anonymkode: e7a9c...97b
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2020 #2 Skrevet 25. mai 2020 Hvorfor kan du ikke si noe til mannen? Anonymkode: b6ecd...ca7
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2020 #4 Skrevet 25. mai 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: folkia.no Anonymkode: ed629...8f8 Effektiv rente 116% Trodde ågerrenter var forbudt i Norge? Anonymkode: f7bdb...caf
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2020 #5 Skrevet 25. mai 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Effektiv rente 116% Trodde ågerrenter var forbudt i Norge? Anonymkode: f7bdb...caf Er man desperat og kan betale tilbake kjapt er det en lav pris å betale noen hundrelapper for et kjapt lån. Selvfølgelig er det ikke lurt om man ikke kan betale tilbake raskt. Anonymkode: ed629...8f8
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2020 #6 Skrevet 25. mai 2020 Fikk tilbud om kun 3000 fra folkia, klart det hjelper litt men samtidig ikke, å skylde penger flere steder skaper bare mer kaos... Kan ikke si noe til mannen pga han prøver nå slutte drikke, ting begynner endelig å stabilisere seg litt.., i beste fall går han bare fra meg om han får vite, i verste fall drikker han seg dritings og gir meg juling.. Anonymkode: e7a9c...97b
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2020 #7 Skrevet 25. mai 2020 Søk forbrukslån. Ingen der ber om lønnsslipper, de ser kun på lignet inntekt og oppført gjeld. Om du ikke får lån har du for mye lån fra før. Kredittkort er også et alternativ. Anonymkode: 337ac...096 2
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2020 #8 Skrevet 25. mai 2020 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fikk tilbud om kun 3000 fra folkia, klart det hjelper litt men samtidig ikke, å skylde penger flere steder skaper bare mer kaos... Kan ikke si noe til mannen pga han prøver nå slutte drikke, ting begynner endelig å stabilisere seg litt.., i beste fall går han bare fra meg om han får vite, i verste fall drikker han seg dritings og gir meg juling.. Anonymkode: e7a9c...97b Du går da selvsagt fra han så snart du kan! Anonymkode: e9678...32f 14
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2020 #9 Skrevet 25. mai 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du går da selvsagt fra han så snart du kan! Anonymkode: e9678...32f Trolleri Anonymkode: b6ecd...ca7 2
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2020 #10 Skrevet 25. mai 2020 58 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fikk tilbud om kun 3000 fra folkia, klart det hjelper litt men samtidig ikke, å skylde penger flere steder skaper bare mer kaos... Kan ikke si noe til mannen pga han prøver nå slutte drikke, ting begynner endelig å stabilisere seg litt.., i beste fall går han bare fra meg om han får vite, i verste fall drikker han seg dritings og gir meg juling.. Anonymkode: e7a9c...97b Da er det han vel ikke noe stort tap om han går fra deg Anonymkode: 3f978...06e 3
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2020 #11 Skrevet 25. mai 2020 Hva trenger du penger til da? Husk at vold aldri er greit, og at det er hjelp å få. Alle kommuner har et eller flere krisesentre. De kan gi deg samtale, råd, veiledning og eventuelt et gratis botilbud hvis du trenger det. Anonymkode: 0540c...696 2
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2020 #12 Skrevet 25. mai 2020 Trenger penger for å betale meg ut av et privat lån som pga konflikt ikke er helt bra å fortsette med.. Vet jeg kan gå fra han, men pga han gjør et seriøst forsøk på å slutte å drikke så vil jeg gi han en sjanse.. Ser jo at uten alkohol er han et helt annet menneske.. Samtidig tror jeg at kanskje vinterdepresjon har hatt noe å si og.. Var på nippet til å pakke sakene å reise tidlig i vår men klarte det ikke. Anonymkode: e7a9c...97b
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2020 #13 Skrevet 25. mai 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Trenger penger for å betale meg ut av et privat lån som pga konflikt ikke er helt bra å fortsette med.. Vet jeg kan gå fra han, men pga han gjør et seriøst forsøk på å slutte å drikke så vil jeg gi han en sjanse.. Ser jo at uten alkohol er han et helt annet menneske.. Samtidig tror jeg at kanskje vinterdepresjon har hatt noe å si og.. Var på nippet til å pakke sakene å reise tidlig i vår men klarte det ikke. Anonymkode: e7a9c...97b Da går du fra mannen! Så kan dere heller bli sammen igjen om han har bevist overfor deg at han kan ta seg sammen. Kuttet ut alkoholen og slutte å banke deg. Jeg håper for Guds skyld at dere ikke har barn. Anonymkode: b6ecd...ca7 1
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2020 #14 Skrevet 25. mai 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Trenger penger for å betale meg ut av et privat lån som pga konflikt ikke er helt bra å fortsette med.. Vet jeg kan gå fra han, men pga han gjør et seriøst forsøk på å slutte å drikke så vil jeg gi han en sjanse.. Ser jo at uten alkohol er han et helt annet menneske.. Samtidig tror jeg at kanskje vinterdepresjon har hatt noe å si og.. Var på nippet til å pakke sakene å reise tidlig i vår men klarte det ikke. Anonymkode: e7a9c...97b Men det kommer jo en ny vinter hvert år. Skal du være redd for han hver gang? Anonymkode: 31843...e34 4
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2020 #15 Skrevet 25. mai 2020 Be om å få utbetalt feriepengene nå? Er jo kun 2-3 uker til de skal utbetales uansett Anonymkode: d31b1...b0c 2
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2020 #16 Skrevet 25. mai 2020 Dette høres ut som mora til stebarnet mitt🤣 hun er føkka okonomisk sett og har en samboer som kjører fet bil og sitter godt i det. Han blir gærn av at hun må låne penger, så da spør hun samboeren min. Lavmål. Virkelig lavmål! Lurer på om samboeren hennes vet dette😄 Anonymkode: 544e2...977
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2020 #17 Skrevet 25. mai 2020 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette høres ut som mora til stebarnet mitt🤣 hun er føkka okonomisk sett og har en samboer som kjører fet bil og sitter godt i det. Han blir gærn av at hun må låne penger, så da spør hun samboeren min. Lavmål. Virkelig lavmål! Lurer på om samboeren hennes vet dette😄 Anonymkode: 544e2...977 I denne tråden er snakk om en person i dyp krise. Kan jeg spørre hva som er morsomt med det? Anonymkode: b6ecd...ca7 3
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2020 #18 Skrevet 25. mai 2020 Lukter troll langt vei her. Anonymkode: 3627d...b8a
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2020 #19 Skrevet 25. mai 2020 Og nei, ingen her vil låne en fremmed tolv tusen NOK. Anonymkode: 3627d...b8a 1
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2020 #20 Skrevet 25. mai 2020 Therese? Er det deg, tips: spør venninna til naboen, hun sier ja, men ikke før 15 juli hvis det holder :) Anonymkode: cf580...62b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå