Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. :)

Jeg er gravid, og lurer på om jeg skal kjøpe drømmesauen Ewan. Er det noen som har erfaring? Virker den? Fra hvilken alder begynte du å bruke den? :) kan babyen bli "avhengig"?

Anonymkode: 6bba2...3da

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Elsker den! Fikk tvillinger i januar og brukte den fra vi kom hjem. Dem er 4 mnd nå og sovner fort når denne brukes! 
Det er forskjellige lyder på den, for oss er den lyden som lager hyyyyysj lyd med hjerteslag en vinner ! Anbefaler deluxe for den lytter etter om barnet lager lyd også slår den seg på! Men kjøp da oppladbare batterier med lader fra chlas ohlson for eks. ( Husker ikke åssen navnet skrives, men du skjønner) 😂😂

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Lyden er ikke høy nok for vår frøken så den er erstattet med høyttaler under bedside crib og pink noise app på telefonen. 

Anonymkode: a8586...ce1

AnonymBruker
Skrevet

Funket ikke på vår baby som er åtte uker.

Anonymkode: b6db5...40b

AnonymBruker
Skrevet

Helt ubrukelig for oss, vi har kastet vår 😅 Brukte den daglig fra fødsel og frem til ca 5 mnd, men det utgjorde ingen forskjell på hverken hvor raskt han sovnet eller hvor lenge han sov. Mitt tips er å se det an. Kanskje dere får en sovebaby som ikke trenger hjelp med søvn?

Anonymkode: 4fd5d...c07

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Liten effekt her og, men hun roet seg ofte bare av å holde i den ved et par måneders alder (uavhengig av om lyden var på). Og det kan jo en hvilken som helst annen billig bamse fungere til. Brukte den fra fødsel og til 4 måneder.

Anonymkode: 87a0f...3a4

Skrevet

Fungerte ikke her, men jeg var nok litt sent ute til å bruke den. En veninne derimot hadde god nytte av den. 🙂

• Liker 1
Skrevet

Kjøpte før fødsel. Anger . Den hadde ingen effekt . Prøvd den flere runder uten at baby bryr seg. Har solgt den med stort tap 

Anbefaler deg å heller prøve white noise på telefon fra YouTube på babyen . Har det effekt kan du kjøpe bamsen 

Han hadde kolikk og alt som viste seg å hjelpe var å trille turer på grusvei 🙈

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...