AnonymBruker Skrevet 24. mai 2020 #1 Skrevet 24. mai 2020 Jeg lurer på hva dere damer (og menn) syns om ordningen der alenemødre kan søke om (og få innvilget) full overgangsstønad (for ett år av gangen ) til barnet er 18 år. Dette gis bør barnet har en funksjonshemming som gjør at mor (eller far) ikke kan jobbe og må ta vare på barnet pga sykdom. Jeg får en del skråblikk av venner fordi jeg mottar dette, + hjelpestønad sats 3 ogAAP. Lever ikke akkurat dårlig si. Hehe. Anonymkode: fa98c...a79
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2020 #3 Skrevet 24. mai 2020 Hva jeg tenker? Jeg tenker at det oppriktig er fryktelig synd i deg. Anonymkode: 0ac48...f4c
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2020 #4 Skrevet 24. mai 2020 4 minutter siden, Samaya skrev: Det er ingen som får OS til barna er fylt 18 år. Anonymkode: fa98c...a79
Gjest H.Potter Skrevet 24. mai 2020 #5 Skrevet 24. mai 2020 Jeg syns jo det virker som du enten trommer, eller så prøver du å provosere fordi du mottar dette. Noe som er synd, for de som faktisk virkelig har behovet. Jeg har et pleietrengende barn på 14 år. Jeg får også overgangsstønad for ett år av gangen, må da dokumentere at hen har de samme diagnosene, at utfordringer er de samme,legge ved bevis på antall dager/timer fravær,erklæringer fra spesialister etc. Det er ikke enkelt å få gjennom nåløyet. Men de har konkludert med at omsorgssituasjon er så stor at det ikke kan forventes at jeg er i jobb slik situasjonen er nå. Jeg mottar også hjelpestønad, og heldigvis er den pensjonsgivende. Og ja, jeg går på AAP. Men akkurat nå er det ikke så mange andre valg. Forskjellen på oss to,HI, er at jeg går ikke rundt å forteller vennene mine om det, oghvor bra jeg lever. Jeg legger av så mye jeg kan til den dagen jeg ikke får lenger, og må betjene hus alene. Vil ikke si jeg sitter godt i det. Jeg hadde høyere lønn da jeg jobbet og var frisk. Du virker som sagt bare som et troll..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå