AnonymBruker Skrevet 25. mai 2020 #21 Skrevet 25. mai 2020 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Be om å få se kontoutskriftene hans for å se at historien stemmer, det vil da også "renvaske" han. Viss han nekter tenker jeg det ikke er tilfeldig.. Det kan være de to første gangene. Det er rart hvor kreative de kan være, de som trenger penger. Underslag i idrettslag og andre frivillige organisasjoner er dessverre vanligere enn man tror. Anonymkode: 38d53...a4c Det er gjort. Så det er avklart og har ikke vært andre ganger enn kun de 2 ganger og de viser også at han på daværende tid hadde penger på kontoen . Anonymkode: 383ef...b76
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2020 #22 Skrevet 25. mai 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Forklaringen vi har fått er at han skulle overføre fra en av sine egne konto til brukskontoen, dette har da skjedd 2 ganger. Det har aldri vært tull før og jeg mener at så lenge det blir ryddet opp i bør det stoppe med det. Han er også en som alltid stiller opp. Men leder ønsker å stille dette som en skrekk og advarsel og anmelde, hvordan dette skal være til skrekk og advarsel Vet ikke jeg da vervet er oppsagt av den det gjelder Og at dette ikke skal tas utenfor styre. Anonymkode: 383ef...b76 Skrekk og advarsel fra å være frivillig i idrettslaget deres. Det er konsekvensen. Samtidig er det sløsing av politiets ressurser. Anonymkode: 266e1...b28
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå