AnonymBruker Skrevet 24. mai 2020 #1 Skrevet 24. mai 2020 Blir dere avhengig av dette? Er det ikke dumt å ikke kunne se sint ut? Dere blir vandt med det nye utseendet med botox, og da vil jo dere bli avhengig av dette og få ett skikkelig skjokk når det går bort? Vil ikke folk runst dere tenke rart om dere og? Anonymkode: 85ced...4c7
Don't_b_suspicious Skrevet 25. mai 2020 #2 Skrevet 25. mai 2020 Bryr meg ikke noe om hva andre tenker, jeg gjør det for min egen del, klarer fint å se sint ut uten sinnarynka, får ikke "sjokk" når det går ut, det går jo gradvis 😂 4
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2020 #3 Skrevet 25. mai 2020 6 timer siden, Don't_b_suspicious skrev: Bryr meg ikke noe om hva andre tenker, jeg gjør det for min egen del, klarer fint å se sint ut uten sinnarynka, får ikke "sjokk" når det går ut, det går jo gradvis 😂 Jeg har blitt mobbet fordi jeg tok dette... Og har fått spørsmål om jeg skal ta Botox i håret også for at det ikke skal bli grått... Hvordan takle slike personer? Er det så gale med litt botox da? Jeg syns det er det samme som å farge håret faktisk... Hvorfor skal folk egentlig bry seg ? Er det fordi de tror at jeg vil syns de er stygge hvis de selv har/får rynker? Det gjør jeg ikke. Anonymkode: 85ced...4c7
Don't_b_suspicious Skrevet 25. mai 2020 #4 Skrevet 25. mai 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har blitt mobbet fordi jeg tok dette... Og har fått spørsmål om jeg skal ta Botox i håret også for at det ikke skal bli grått... Hvordan takle slike personer? Er det så gale med litt botox da? Jeg syns det er det samme som å farge håret faktisk... Hvorfor skal folk egentlig bry seg ? Er det fordi de tror at jeg vil syns de er stygge hvis de selv har/får rynker? Det gjør jeg ikke. Anonymkode: 85ced...4c7 Mobbet eller ertet? Og prøver du og være "djevelens advokat"? I hovedinnlegget virker det som du er kritisk til de som tar botox og i dette innlegget tar du det selv? Hadde noen sagt noe sånt til meg (kommentaren om håret) hadde jeg nok bare ledd, det høres ut som de bare prøver å være morsomme og ikke helt har forstått hvordan botox fungerer.
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2020 #5 Skrevet 25. mai 2020 31 minutter siden, Don't_b_suspicious skrev: Mobbet eller ertet? Og prøver du og være "djevelens advokat"? I hovedinnlegget virker det som du er kritisk til de som tar botox og i dette innlegget tar du det selv? Hadde noen sagt noe sånt til meg (kommentaren om håret) hadde jeg nok bare ledd, det høres ut som de bare prøver å være morsomme og ikke helt har forstått hvordan botox fungerer. Ja, de forstår ikke hva botox er. De tror det er sånn crazy Hollywood greie. Innlegget mitt er spørsmål utifra hva de som ertet har sagt til meg. At jeg blir stygg når det går bort har de sagt. Syns det er trist at folk ikke bare gjør som de vil og lar andre gjøre som de vil. Jeg ble beskrevet som en idiot. Som om jeg jukser. Jeg har ikke rynker fra før, men tenker at botox kan forebygge? Men da var reaksjonen veldig negativ tilbake... At det ikke vil forebygge at jeg blir styggere etterpå. Tror personen følte seg litt presset til å gjøre det selv...kansje . Det var ikke meningen da... Men jeg fikk mye dritt... Som om jeg hadde smuglet narkotika. Føltes som jeg hadde gjort noe kriminelt. Anonymkode: 85ced...4c7
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2020 #6 Skrevet 25. mai 2020 Så lenge man ikke propper ansiktet fult på en unaturlig måte så skal man ikke en gang se det. Anonymkode: 3921f...e57
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2020 #7 Skrevet 25. mai 2020 Jeg tar botox, men ikke så mye at jeg mister mimikken i ansiktet. Så jeg ser sint ut fortsatt når jeg er sint. Når man jevnlig tar botox, så vil det ta lenger og lenger tid før det forsvinner. Og det sier gradvis, så ingen brå endringer i utseendet over natten. Videre vil det ha en forbyggende effekt mot rynker, så mindre rynker når det forsvinner. Hvorfor skulle folk rund tenke rart om meg? Ingen merker det med mindre man annonserer det høyt, bruker det overdrevent eller bruker en som ikke greier å sette det naturlig. Anonymkode: 4db0a...eaf
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2020 #8 Skrevet 25. mai 2020 Jeg tok botox mellom øyenbrynene i en periode for noen år siden, jeg hadde fast jobb så hadde råd til det. Det er kun en av minæ nærmeste venner så vet om dette, jeg var plaget med anspenthet i området, er fortsatt det så vurderer å ta det igjen, men er student nå så kan ikke ta meg råd. Det var ikke noen som nevnte noe om det, bortsett fra en veldig full mann som kom bort til meg å sa jeg hadde botoxtryne😅 Jeg forstår ikke hvordan en så full mann klarer å se så godt. Så lenge man har råd til det ser jeg ikke problemet. ☺️ Anonymkode: e0a23...cf8
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2020 #9 Skrevet 25. mai 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg tok botox mellom øyenbrynene i en periode for noen år siden, jeg hadde fast jobb så hadde råd til det. Det er kun en av minæ nærmeste venner så vet om dette, jeg var plaget med anspenthet i området, er fortsatt det så vurderer å ta det igjen, men er student nå så kan ikke ta meg råd. Det var ikke noen som nevnte noe om det, bortsett fra en veldig full mann som kom bort til meg å sa jeg hadde botoxtryne😅 Jeg forstår ikke hvordan en så full mann klarer å se så godt. Så lenge man har råd til det ser jeg ikke problemet. ☺️ Anonymkode: e0a23...cf8 Hmm det var rart ja😂Kanskje de andre er for "høflige" til å si noe? Anonymkode: 3921f...e57
Don't_b_suspicious Skrevet 25. mai 2020 #10 Skrevet 25. mai 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja, de forstår ikke hva botox er. De tror det er sånn crazy Hollywood greie. Innlegget mitt er spørsmål utifra hva de som ertet har sagt til meg. At jeg blir stygg når det går bort har de sagt. Syns det er trist at folk ikke bare gjør som de vil og lar andre gjøre som de vil. Jeg ble beskrevet som en idiot. Som om jeg jukser. Jeg har ikke rynker fra før, men tenker at botox kan forebygge? Men da var reaksjonen veldig negativ tilbake... At det ikke vil forebygge at jeg blir styggere etterpå. Tror personen følte seg litt presset til å gjøre det selv...kansje . Det var ikke meningen da... Men jeg fikk mye dritt... Som om jeg hadde smuglet narkotika. Føltes som jeg hadde gjort noe kriminelt. Anonymkode: 85ced...4c7 Kanskje det var et snev av sjalusi der? Jeg orker å være rundt sånne mennesker som du beskriver, det er typisk nedlatende hersketeknikker og da går det en faen i meg og jeg trekker meg unna. Jeg tok det mellom øyenbrynene fordi jeg fikk spenningshodepine på sommeren pga overdreven mysing, i tillegg fikk jeg en skikkelig fin hvit linje i panna fordi sola aldri kom til 😂
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå