Gå til innhold

Seneskade - noen leger her?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. For 8 år siden tråkket jeg på en spiker. Har ikke kunnet bevege storetåen siden den gang, den følger bare etter de andre om det gir mening. Får av og til vondt og kramper, men har holdt det ut. Men sist tirsdag gikk jeg tur i ujevnt terreng, og etter det har jeg hatt veldig vondt i store tåa. Prøvd smertestillende krem og massasje maskin, men det hjelper ikke. Den er også veldig hoven. Finnes det noe støtte bandasje eller noe jeg kan bruke? Eller andre ting?

Anonymkode: 4fdea...a2a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fastlege er en grei ordning, du har gjerne hørt om det?

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Lasseklasse skrev:

Fastlege er en grei ordning, du har gjerne hørt om det?

Å, wow. Nei har ikke det. Hva er det for noe?

• Liker 1
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Å, wow. Nei har ikke det. Hva er det for noe?

Så flott at jeg kan opplyse deg da. Det er en tjeneste du kan benytte deg ut av, hvor du får prate med en ordentlig lege. Helt genialt, burde prøves.

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, Lasseklasse skrev:

Så flott at jeg kan opplyse deg da. Det er en tjeneste du kan benytte deg ut av, hvor du får prate med en ordentlig lege. Helt genialt, burde prøves.

Hørtes genialt ut ja

AnonymBruker
Skrevet

Du kan ta noen Ibux i noen dager hvis du tåler det, binde stortåa sammen med tåa ved siden av med elastisk bind eller tape, og sitte med beinet litt høyt og i ro, evt ispose på hvis det lindrer. Hvis det ikke bedrer seg i løpet av en drøy uke eller to vurder legetime. God bedring 

Anonymkode: a91f7...99a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...